Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Nieuwe band is besteld; levering half september. Nog even geduld dus :innocent:

1 like

Na maanden maar weer eens een poging gewaagd, en nu lukte het wel - zelfs het lampje brandt :hugs:

18 likes

19 likes

Goedemiddag vintage liefhebbers, nu met

Siduna Commander
1960s

Dit is een Deens merk, maar een Zwitsers horloge met een roestvrijstalen kast van 36 mm en een ETA 1120.

27 likes

Mijn oprechte condoleances, Patrick. Veel sterkte toegewenst.

1 like

Gecontroleerd en veel sterkte met het verlies :pray:.
Mooi gebaar om hem op tijd te laten staan. Ik zit op dit moment in de wens ambulance met mijn vader (hij slaapt). Ik ga je idee gebruiken voor als het onvermijdelijke gebeurt.

Nogmaals sterkte.

9 likes

Dan wens ik jou ook veel sterkte in deze zware tijden, sterkte!

6 likes

23 likes

25 likes

Avondwissel met Novice

Gisteren de plaat geheel ontdaan van de resten radium, schoongemaakt en verschillende lagen Renaissance wax polish over de plaat aangebracht.
Glas en kast opgefrist met de machine borstels.
in dit geval heb ik het radium verwijderd omdat verschillende cijfers al geen radium opzat en er mooie goudkleurige cijfers onder het radium zitten.
De wijzers wel over de leervijl gehaald en worden op een latere datum opnieuw re-lumed.

Bij binnenkomst

19 likes

Heel veel sterkte met dit grote verlies Patrick.

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je broer …en dan blijft de tijd stilstaan .

1 like

Kijk Dennis (@Cav ).
Deze heb ik van Lex gekregen, maar is van Konnie

18 likes

Erg fraai exemplaar :ok_hand:

Vandaag om de pols: Een zeldzaam en bijzonder complex oud horloge, dat je niet vaak tegenkomt. Het is volledig functioneel: datum, dag en maand kunnen eenvoudig worden ingesteld door aan de bezel te draaien, dankzij het Landeron 57-uurwerk.

31 likes

Konnie heeft duidelijk smaak! :+1:t3:

1 like

Ik doe net deze om. :wink:

16 likes

In goede staat, prachtig! Ik ben ook fan. :grin:

19 likes

Dankjewel Don, er zit een verhaal achter, ik heb dit horloge cadeau gekregen van de verkoper van een Omega die ik had gewonnen maar naderhand ben ik met de verkoper overeengekomen dat ik graag de Moeris zou willen hebben in plaats van de Omega (30 mm en veel onderdelen werden gemist) voor dezelfde prijs als waar ik de Omega voor had gewonnen, ze was er mee eens, zat wel een verschil in van 40 euro maar dat verlies heb ik genomen, ik heb naderhand nog contact gehad en gevraagd of ze er misschien nog een verassingshorloge er bij zou kunnen doen, dat zou me wel beter gaan voelen, omdat ik toch wel veel heb betaald voor de Moeris, en ze zou me verrassen met een mooi horloge, dus vandaag kwam het pakket dat heel goed was verpakt aan, en zat er deze prachtige Siduna Commander bij de Moeris. Moeris is ook heel mooi met fancy lugs.

Dit is de Moeris

22 likes

Oewh due van jou is ook prachtig zeg!! :star_struck::star_struck::ok_hand:

1 like