Iets andere markeringen die goudkleurige, de jouwe (en de mijne) vind ik echt fraaier
Ik ook
Hoewel ik vaker aangetrokken wordt tot gouden/vergulde horloges draag ik ze eigenlijk zelden…
Hier zelden aangetrokken, en dragen… mwoahhh Maar afscheid nemen is ook weer zo’n gedoe
Gisteren ontdekt dat ik zonder het gemerkt te hebben langzaam een liefde voor bruine wijzerplaten heb ontwikkeld
Dus even checken deze week …
Mooie hoor! Dit is echt zo’n wijzerplaat waar je niet, NIET! aan moet poetsen. Wat een ellende zou dat geven…Wijsheid komt bij mij ook met de jaren. Alleen de jaren gaan snel en de wijsheid langzaam
Haha - doet me denken aan 'n vrijwel gelijke Seamaster van zelfde periode - het enige wat ik er in alle jaren echt niet aan kon waarderen was de goudkleur van de dial! Tot een paar jaar geleden 'n expert me liet zien dat (wist hij al) onder de rand en de markeringen een prachtig blauw bleek te zitten…Het vuil aan de wijzerplaat rand stoorde me ineens niet meer zo
Ja de eerste vraag was inderdaad “hoe ga je de wijzerplaat weer mooi krijgen” mijn antwoord was dan ook direct “NIET”
Is het Themaweek: Cav’s Lievelingshorloge-band Bash Week? Nu is het klaar.
Ja klopt, een kinetic uit de jaren 80 van vorige eeuw.
Leuk horloge! Ik hen dezelfde, er moet waarschijnlijk een nieuwe accu in.