Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Iets andere markeringen die goudkleurige, de jouwe (en de mijne) vind ik echt fraaier :nerd_face:

1 like

Ik ook :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hoewel ik vaker aangetrokken wordt tot gouden/vergulde horloges draag ik ze eigenlijk zelden…

1 like

ZO Jenn. :grin:

21 likes

Goedemorgen allemaal,

23 likes

Goedemorgen
Vandaag de Dogma 21.

22 likes

Hier zelden aangetrokken, en dragen… mwoahhh :roll_eyes: Maar afscheid nemen is ook weer zo’n gedoe :innocent:

1 like

Gisteren ontdekt dat ik zonder het gemerkt te hebben langzaam een liefde voor bruine wijzerplaten heb ontwikkeld :yum:
Dus even checken deze week …

22 likes

Vandaag deze Seiko Lord Marvel mark III

23 likes

Dat dus :joy:

En goedemorgen allemaal!

29 likes

Mooie hoor! Dit is echt zo’n wijzerplaat waar je niet, NIET! aan moet poetsen. Wat een ellende zou dat geven…Wijsheid komt bij mij ook met de jaren. Alleen de jaren gaan snel en de wijsheid langzaam :sweat_smile:

3 likes

Cross post met Vintage en Vierkant

21 likes

Haha - doet me denken aan 'n vrijwel gelijke Seamaster van zelfde periode - het enige wat ik er in alle jaren echt niet aan kon waarderen was de goudkleur van de dial! Tot een paar jaar geleden 'n expert me liet zien dat (wist hij al) onder de rand en de markeringen een prachtig blauw bleek te zitten…Het vuil aan de wijzerplaat rand stoorde me ineens niet meer zo :grin:

2 likes

Goedemorgen :slightly_smiling_face:

31 likes

Ja de eerste vraag was inderdaad “hoe ga je de wijzerplaat weer mooi krijgen” mijn antwoord was dan ook direct “NIET” :joy:

3 likes

Goedemorgen vintageliefhebbers!

33 likes

32 likes

Is het Themaweek: Cav’s Lievelingshorloge-band Bash Week? Nu is het klaar. :smirk::sweat_smile:

1 like

Ja klopt, een kinetic uit de jaren 80 van vorige eeuw.

Leuk horloge! Ik hen dezelfde, er moet waarschijnlijk een nieuwe accu in.

Parelduiker :laughing:

…met een Racing bracelet

26 likes