Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVII

Vandaag is het ROOD

Rene Ginrat’s Dulux

19 likes

19 likes

18 likes

14 likes

Ah zo, dat wist ik niet :wink:

1 like

Goed gespot. Net iets ouder, Miyata uit '79.

2 likes

Iedereen een fijn weekend gewenst.
Wissel van Tissot naar Wendia.

15 likes

15 likes

Goedemorgen! Vandaag dit anonieme zilveren kussentje met mooi versierde AS:

18 likes

16 likes

Goedemiddag!

Er was een speciale extra lange maatband nodig om dit urenspringertje om mijn pols te laten passen. De band zit helemaal aan de bovenzijde van de kast.

12 likes

Een 145.029. Ben nog aan het kijken naar een andere band.

15 likes

7 likes

5 likes

Een opgeknapte Seiko 5 6119-8620 uit 1975, nu 50 jaar oud en werkt weer prima na wat reparaties.
Het orginele facetglas (NOS) was echt heel lastig om te vinden.
Uiteindelijk in Thailand uitgekomen bij een superaardige man waar ik tegenwoordig nog steeds ultrazeldzame Seiko onderdelen kan vinden.

Het is lastig om de prachtige speling van het licht op de diepblauwe sunburst vast te leggen op foto.
Maar wat een gracieus schouwspel! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Heel erg strak :blue_heart:

1 like

Rondje Delft

4 likes

Late middag wissel, de Hamilton-Ricoh een electromechanisch horloge, batterije erin gedaan en hij begon te lopen, er was wel een pushpin afgebroken in een van de lugs, deze uiteindelijk met handboortje uitgeboort en er een tijdelijk bandje omgedaan deze is net iets te klein met 18mm, dus op zoek naar een 19mm zwart denk ik dan maar.

En een service kan ook geen kwaad dus dat zal ook binnenkort moeten gebeuren, dus straks leg ik hem lekker weg met kroon uitgetrokken op advies van Rene Rondeau.

Rene Rondeau - Care of your Hamilton Electric Rene Rondeau - Care of your Hamilton Electric