Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

:mirror_ball:

32 likes

Vandaag deze Ricoh omgehad naar de Rikketik

@werner bedankt voor leuke cadeau, @fredpanarai1 veel plezier met drie! nieuwe vintage, we zien ze hier graag terug

28 likes

Frisse neus halen met dè SEASTAR :yum:

32 likes

Gaaf, met die pushers zo dicht tegen de kroon.

26 likes

Q

21 likes

28 likes

Een hele goedemiddag allemaal.
Vandaag deze Svalan Sportsman

27 likes

Meegenomen naar de Rikketik, was weer gezellig…

26 likes

Fraai die Tissot - nieuw ?

1 like

32 likes

Vandaag deze king ! :grinning:

25 likes

Dank je, maar zijn er uiteindelijk 4 en een bureauklokje :wink:. Maar ben wel aardig kapot nu, zo’n dagje kost een hoop energie voor deze oude knar :smiley:. Maar ik vond het gezellig en leuk weer bekenden te zien. Morgen maar eens die horloges opzoeken op het net. Nu even lekker op de bank met een bakkie en rustig aan doen. Moet vanavond natuurlijk ook nog mijn nieuwe thema posten, zal niet makkelijk zijn, of juist wel ben benieuwt wat voor resultaten dit komende thema op gaat leveren.

3 likes

Zijn de kroonbeschermers toch? Zou niet weten waar de pushers voor moeten zijn :sweat_smile:

3 likes

Neen Don… rikketik is aan mij niet besteed wegens te ver :grin:
Brocantesvondst van een tijdje geleden :innocent:

1 like

Wel een zeer lekkere in ieder geval - Gefeliciteerd! :ok_hand:Ach, vorig jaar had ik deze - ook bij een brocante - ongeveer zelfde Tissot, staal enz, gevonden.

Echt ook zo’n lekkere seventies klomp, maar helaas geen loper :no_mouth:

20 likes

33 likes

Koffie is een fijne vriend, ik zag er geen kroonbescherming in. :face_with_monocle::crazy_face:

3 likes

Wow, coole kast :muscle:

1 like

Vandaag mijn King Seiko weer aan. De Hirsch Kansas eraf en de Hirsch Boston eraan.

Verder bleek het horloge een beetje gemagnetiseerd. Loopt toch beter als dit is verholpen.

25 likes