Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Gisteren heb ik deze Rodania op de rikketik uit een grabbelbak gehaald, vandaag het AS 1950 uurwerk geserviced ( en uiteraard de wijzerwrijving verbeterd) en nu om de pols met een tijdelijk bandje.

29 likes

Zo, die kan er mee door zeg :hugs:

1 like

Lekkere seventies kast! :+1:t2: En? Ook een extra stofdeksel er in ? Of alleen maar een kreet ‘dustproof’ ??

1 like

Yes de band zit bevestigd aan de kast met normale springbars.

1 like

Ze worden steeds fraaier ! :+1:

1 like

Dank je, Harry. Vanmiddag viel toevallig mijn oog erop, en inderdaad, een mooi horloge en volgens mij nog niet eerder foto’s van gemaakt. Ik zie tenminste geen map van deze Nigedo, wel van een andere Nigedo, maar deze stond nog niet op het HF.

1 like

Alleen de kreet dustproof, maar wel een pakking onder de schroefdeksel.

2 likes

Één van m’n wat zeldzamere 7005jes, en een van de eerste die ik echt moest oplappen😊

30 likes

Elka!!!

Lekker klassiek…

29 likes

Goedemorgen,

20 likes

Gevonden op de rikketik in een grabbelbak. Blijkt gewoon nieuw te zijn maar wel 75 jaar oud.
Het Ebosa 22 penanker uurwerk heb ik gisterenavond geserviced.
Het glaasje lijkt celluloid en is vergeeld. Ik twijfel nog of ik er een nieuw plexiglaasje op ga zetten. De wijzerplaat is erg mooi en komt nu niet helemaal tot zijn recht, maar aan de andere kant heeft het zo ook wel iets. Wat zouden jullie doen ?

29 likes

Goedemorgen HF!

Benrus Ristalarm met Lanco Fon.

31 likes

Ik dacht heel even te lezen dat het een “klatser” was … Maar met wat meer inzoomen en om de krasjes heen lezen stond er toch wat anders :sweat_smile: :+1:

1 like

43 likes

27 likes

Voor mij ook een digitale vandaag :smiling_face:

25 likes

Mogge, vroege kwarts vandaag.

26 likes

En dan ook nog facet geslepen glas om het nog moeilijker leesbaar te maken… :grin:

3 likes

vintage zal altijd winnen van modern :shushing_face: :hugs:

42 likes

Vandaag een Onsa (dokters uitvoering)

35 likes