Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Deze Omax heeft een ruig leven gehad maar zijn AS 2066 hart is weer in orde sinds afgelopen zaterdag.

24 likes

22 likes

Vandaag weer een die nog wat aandacht verdient. Momenteel is het een handwinder :see_no_evil:

26 likes

Goedemiddag liefhebbers,
Vandaag iets heel anders: een Angus & Coote Royal, een merk waar je niet vaak over hoort. Het uurwerk is een AS 1187/94 met 17 jewels, uit de jaren ’50. Angus & Coote was oorspronkelijk een Australisch juweliershuis dat ook eigen horloges liet produceren, meestal met Zwitserse uurwerken.

De wijzerplaat heeft duidelijk haar verleden, met sporen van vocht en veroudering — maar juist dat geeft deze vintage zijn karakter. Een mooi voorbeeld dat een horloge niet duur hoeft te zijn om interessant te zijn.

AS 1187/94

18 likes

Vintage cadeau voor de vrouw is binnen!

18 likes

Leuke wp :+1:t2:

Snel donker vandaag…toch na het snoeien van de lindebomen nog even een van mijn favorieten om :slightly_smiling_face:

23 likes

Een hele mooie, Don

1 like

Dankjewel Peter - dag datum is niet snel te verzetten maar valt goed mee te leven :innocent:

1 like

:sweat_smile:

Dat is toch je hele collectie Don?

Nee, hoor ik heb nog 'n Oriënt geloof ik :thinking:

1 like

Heel mooi en apart. Vooral die band. Wees er zuinig op!

1 like

Bedankt.
Ja, die band is ook erg apart:

13 likes

Beste vintage vrienden,

Het nieuwe thema deze week is Toon je horloge met bijzondere tijdsaanduiding,
hier zullen vast ook vintage horloges tussen zitten vanaf post 2954 In het topic themaweken.
Eindelijk kan dat bijzondere horloge dat altijd maar eenzaam in de kist ligt zijn kunsten en kwaliteit eens tonen!

Wel goed de inleiding lezen en svp spreiden als dat mogelijk is. Zie wat voorbeelden, benieuwd waar jullie mij mee verrassen?

Denk dat er in het vintage ook veel te vinden moet zijn :smiley:

En natuurlijk wens ik iedereen weer een fijne themaweek namens Ferry, Astrid en mijzelf!

3 likes

Goedemorgen
Vandaag de Tressa ultraflat.

17 likes

Seiko Sportsmatic 6619-8090 uit 1966

24 likes

23 likes

24 likes

#kanniekiezen :sweat_smile:

24 likes

17 likes