Goedemorgen HF, Ricoh vandaag, deze is een van mijn favorieten en krijgt niet genoeg draagtijd eigenlijk ![]()
Ga je de Maas in?
Alleen als je er mee in gaat ![]()
Nee dankjewel. Nadat vinden het horloge en ik beiden niet leuk ![]()
Oei. Heel fraai. Kan je wat meer vertellen over dit horloge?
Fietsen in de avondzon - terwijl mijn auto vandaag 20 jaar oud is geworden
Vloeken op de NS - omdat mijn trein is uitgevallen
Dadelijk met mijn beste maat genieten van bier & burgers tijdens F1
O ja, mijn poor man’s Polerouter heeft @basvg helemaal tip-top gemaakt.
Life is good, no matter what!
Goedemiddag HF’ers,
Vandaag een wat elegantere verschijning om de pols — deze Lemania uit de jaren ’60. Binnenin tikt het LWO 3060-kaliber, een mooi 17-steens handopwinduurwerk dat Lemania destijds nog volledig zelf produceerde.
Ik vind vooral de combinatie van de donkere wijzerplaat met roségouden indexen en wijzers erg geslaagd, rustig maar met een chique uitstraling. Leuk detail is het kleine merkteken op de rechter bovenlug; vermoedelijk een oud invoerstempel dat aangeeft dat er destijds netjes invoerrechten zijn betaald.
Altijd een plezier om deze weer eens te dragen.
LWO 3060
Citizen Crystal date uit 1968
Schitterend. Zoiets kan goed doorgaan als one-piece collection. Meer heb je in feite niet nodig.
Haha, nee gewoon in een riante collectie natuurlijk, tussen andere beauties. Je schrok hè?! ![]()
Heerlijk ding toch die Harwood - zag in Duitsland dit jaar nog een scherp geprijsde Fortis hommage maar die mist toch wel de uitstraling van de original ![]()
Als ik de foto van het uurwerk bekijk lijkt het wel of je een lagersteentje mist in het midden.
Die heeft Vinwat geloof ik al vervangen.