Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Prachtig Wolter, heb je zelf de wijzers opnieuw gelumed? (is dit een goed Nederlands woord, waarschijnlijk niet :shushing_face:)

1 like

relumed → herlicht :slight_smile:

1 like

23 likes

Gerelumed…dan

Ik ben bang dat ik in het taalnazi topic terecht kom :joy:

4 likes

Oud DSje:

22 likes

Ook leuk font trouwens :+1:t2:

2 likes

Vanmiddag een uitgebreid rondje Rotterdam :bike: de Funk Tion was er bij

19 likes

Ik heb het zo gekocht, dus de cijfers zijn origineel. Ik heb er alleen een nieuw glas ingezet dat ik ook weer verlaagd heb naar de originele hoogte.
Ik heb deze op 18 sep. gewonnen op een veiling: Auktionshuset Kolonn het was een schappelijke prijs, alleen de kosten die erbij kwamen waren iets te hoog, dus ik ga daar niet meer bieden.
Ik heb op deze geboden omdat ik een andere met een blauwe band heb beschadigd bij het plaatsen van een glas, daar ben ik wel een paar weken ziek van geweest, sinds die tijd was ik op zoek naar een vervanger, en dat is deze geworden, zelfs nog duurder dan die ik heb verpest, die er ook fantastisch uitzag tot ik het verpestte,
Zo zag het er uit

Nadat ik de plaat had beschadigd met een glas plaatsen zag het er zo uit.

Ik heb de foto genomen met de secondewijzer op de wond, zodat het iets minder opvalt, lol.
Dus altijd het uurwerk uit de kast halen, al denk je: ik zet het er even op, niet doen!
Was een dure leerschool, maar sinds die tijd haal ik altijd het uurwerk uit de kast, en zo heb ik waarschijnlijk al meer schade voorkomen.

19 likes

Dank je

Ik zit nu op een andere veiling en hou twee loten in de gaten die over een uurtje aflopen.
Het gaat over deze Tissot, is 35 mm zonder kroon. Hier zou ik wel een mooi horloge van kunnen maken. Ik vind de lugs prachtig en 35 mm is een flinke Tissot. Ik denk dat hij te duur gaat worden, maar ik hou het even goed in de gaten

Ik heb em hoor, ben er wel heel blij mee, hij stond op €73 op deze veiling komt er in de laatste 15 seconden weer 15 seconden bij, dus ik heb wel een keer of vier moeten bieden. Het is uiteindelijk voor € 128 verkocht. Ik denk dat het een schappelijke prijs is. Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet.

23 likes

Hele chique combi zo! :ok_hand:

1 like

Dank! :grin:

1 like

Nog even gewisseld naar deze bijzondere 7002:

20 likes

Worldtime op stelux

29 likes

27 likes

Vroeg d’r in vanavond, goede nacht⏰

25 likes

Een apart koppel die twee :diving_mask:

22 likes

Ja niet te doen om relumen goed en kort te vertalen. “Het opnieuw aanbrengen van lichtgevend materiaal” denk ik dat dan klopt. Zullen we er “herlumen” van maken? Zit er toch nog iets van Nederlands in. :wink:

4 likes

Stuur deze maar op naar me :wink:

1 like

Deze Buren uit eind jaren 60 vandaag.:blush:

Fijne nacht.:four_leaf_clover:

29 likes