Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Oei, aan het Louvre uitgeleend ?? :yum:

5 likes

Gewisseld naar deze:

(Van 1973 naar 1964😊)

16 likes

Rechts de Buren, zometeen bandjes passen. Dus alvast even om de pols. De wijzerplaat laat zich moeilijk vastleggen met kunstlicht, maar zo krijg je wel een idee.

NA op links, de Eska met het kaliber Aurore-Villeret 423 (21 jewels) onder de vierkante wijzerplaat. @basvg vond hem en heeft hem verder tip-top in orde gemaakt. Way-the-go Bas!

Wat een gave aanwinst naast de rest van de Eska’s.

Het vierkante glas is bol, de kast bovenop ook. Verder dus rechthoekig met fraai aflopende lugs. Een knap staaltje vakmanschap op de vierkante centimeter. Old school metaalbewerking, zoals dit, kan ik enorm waarderen. Dus hier ben ik heel blij mee.

18 likes

Ja, zeldzaam kaliber! Maar het bandje was het eerste beste wat in de buurt lag :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

En op de andere arm deze:

15 likes

16 likes

Goedemorgen!

13 likes

Krabbenpootjes - straks toch ijskrabben :grimacing:

14 likes

Vandaag een Zentra.
De gele vlek tussen 8 en 9 zit niet op de wijzerplaat maar is de reflectie van een lamp.

15 likes

Goede morgen :smiley:

Hier ook zoiets al de hele week:

:coffee:

13 likes

Nou ik vind deze band best goed passen eigenlijk. Komt moderner over dan het klassieke en oorspronkelijke wellicht, maar het verpest het totaal totaal niet. Geeft iets stoers.
Kortom i like it

1 like

13 likes

De Connie weer eens uit de kluis opgehaald. Veel te lang niet gedragen. Voelt weer alsof er een NA om de pols hangt.

P.s. @automaatje , still going strong :wink:

14 likes

Seamaster 120 Deep blue… :heart:

16 likes

Dank je, zo kijkt iendereen er weer anders tegenaan, de brede band maakt hem wel wat stoerder inderdaad :grin:

7 likes

Goedemorgen,

Mooie dag allemaal!!:watch::sun_with_face:

4 likes

Even afgedaan voor de plaatjesdag-foto. En het is ook tien over tien. :slightly_smiling_face:

4 likes

Goedemorgen,

Deze zonder kroon nog een keer. Als je op het juiste moment de batterij er in stopt, loopt hij prima gelijk.
Op de achterkant staat MBO München, geen flauw idee of dat ooit een horlogemerk was.

:ukraine:

1 like