Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Jawel maar het laatste beetje vind ik wel best. Altijd risico dat je uitschiet…

2 likes

Nog altijd met veel plezier de bijvangst aan

loopt als een trein, behalve het bandje heb ik er niets aan gedaan

24 likes

Mooi in de Doesburgse zon, deze schoonheid van ruim 55.

26 likes

34 likes

Zeker, was net bezig aan een AS 1187 ook vaste stud voor BE. Die stond op 3,7 daarna op 2.0 daarna 5.7 bij de laatste poging 1.1 voelde dat het tijd was ermee te stoppen-) Je kent dat wel, toch nog ff proberen en dammed ‘STUK’. Laat het maar zoals hets is!

2 likes

Ouwe O mee naar fantastische expositie :sunglasses:

25 likes

Ja dat dus.

En pas op met de secondewijzer. Het asje breekt vaak af bij de 1187

1 like

Lekker hoor Don! Alleen het type bandje vind ik afbreuk doen aan de strakke kast :man_shrugging:

1 like

Ik niet hoor :nerd_face: die zit er al zeker twintig jaar op, met name om de kleur match en het vrijwel vlak liggen met de grove lugpartij van dit model. De snelsluiting is te modern, ok maar ziet niemand behalve ik :smirk:

3 likes

1944 omega

30 likes

Heb deze foto meteen gedownload.
Wat eeen heerlijke cijfers :+1:

1 like

Vandaag deze heerlijke King Seiko 4402-8000, al tijden een van mijn favorieten.

21 likes

Een Rus vandaag

18 likes

30 likes

Spirofix vandaag

30 likes

23 likes

17 likes

Afgelopen week kreeg ik van Tim @TKH een FE 233-66 om als onderdelen donor te gebruiken voor een uurwerk van mij dat slechte asjes had. Nogmaals dank daarvoor.
Tim had echter nog een aantal penanker horloges in het pakket erbij gedaan en één van die penankers heb ik gisteren eens onderhande genomen.
Het gaat om een Chevy met Ronda uurwerk waarvan alle asjes, inclusief balans eigenlijk nog goed waren alleen hij liep niet. Na het uurwetk gedemonteerd te hebben heb ik alles schoongemaakt en weer netjes gemonteerd en zie daar…het horloge loopt en nog goed ook.
Dus heb ik gisteren een oude Chevy opgestart.

27 likes

Goedemorgen HF, Takano Chateau

Fijne zondag

31 likes