Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

Goedemorgen,

:ukraine:

20 likes

Goedemorgen en prettig weekend allemaal !

25 likes

Die lijkt een beetje op die van @Gup hierboven.

1 like

Deze Etertna concept 80 ooit volledig gerestaureerd bij Tony Langeler gekocht. Beste man :pray:t4:

26 likes

M’n Tudor :diving_mask:

21 likes

Dragen niet, maar even een plaatje geschoten. NOS Tissot Twotimer uit de jaren 80/90.

Het dilemma, ga ik hem dragen of niet? Zodra je hem om de pols gespt is hij niet meer NOS; zeker de band niet :thinking:

19 likes

Blijft een prachtige model @Gup! Pumpkin dial :star_struck:

Deze is inmiddels ook vintage was ik even vergeten dus post ik hier.

22 likes

Vandaag toch weer de ZentRa Quartz…

16 likes

Gewisseld naar rood, voor een bijzondere avond

21 likes

NOS is alleen leuk voor de doorverkoop en bovendien wordt het zo vaak ten onrechte gebruikt dat de term een holle frase begint te worden. Als je hem een paar keer draagt dan blijft hij mint. Lijkt me goed genoeg.

3 likes

22 likes

मुंबई स्पेशल ?

Hoort dat zo met die orange markers en wijzers?

3 likes

Ik denk van wel, in de zeventiger jaren werd wel vaker een accentje gebruikt - Velona, Citizen heb ik ook met dergelijke opsmuk.
Ga er niet van uit dat ze in India ook Zentra op hun playlist hebben gezet naast Favre, Oris etc :smirk:

3 likes

Oranje-rode baton indexen waren toen populair. Ik zie ze wel vaker. Wijzerplaten van Mumbai Specials zien er heel anders uit, die herken je meteen als dusdanig.

3 likes

Ja dat ben ik met je eens. Ik heb hem gekocht voor mezelf en niet voor de handel, dus ik ga hem wel af en toe dragen :blush:

4 likes

Heb ik vandaag ook. ( Datum niet gezet)

22 likes

Goedenavond vintage vrienden,

Komende week wordt het volgende thema, toon je horloge zonder een secondewijzer dit vanaf post 3343 in het topic themaweken horloges.

WEL GOED DE INLEIDING LEZEN!! , lekker makkelijk toch :smiley:

Wens iedereen een leuke themaweek :+1:

1 like

Gelden kapotte ook, daar waar de secondewijzer ontbreekt? :face_with_monocle:

4 likes

Haha Dennis, denk het niet. Gaan ze straks van alle kapotte horloges snel de seconden wijzer af halen :rofl:

1 like

Mijn Wittnauer haat zijn secondewijzer. Iedere keer pleurt hij ze eraf, maakt niet uit welke. Dus die laat ik maar zo. :face_with_peeking_eye:

2 likes