Welke vintage draag je vandaag? Deel XXVIII

26 likes

Zo’n modern en al klassiek design blijft een evergreen :+1:

1 like

Niet te geloven zeg :ok_hand:

1 like

18 likes

Het is wat je goedkoper noemt. Die met de star sunburst, die zijn inderdaad prijzig, zonder gaat nog wel. Ik heb er geluk mee gehad, deze was nog onder de €250 met invoer en verzendkosten… (maar wel 2x een andere bezel voor gekocht, want zoals hij nu is, zo was hij in het begin zeer zeker niet.)

Maar voor wie geïnteresseerd is, ik heb er nog eentje liggen voor de verkoop… (Niet de bovenstaande, maar een andere.)

2 likes

21 likes

Voor vanavond een Seiko Sportsmatic Silverwave 69799, ook met een tsunami…


27 likes

Ik heb ook nog steeds veel plezier van deze :sunglasses:

27 likes

Maar je mist nog wel een onderdeeltje… (Maar dat wist je toch?)

2 likes

Haha ja is bekend, zou niet weten waar ik moet beginnen met zoeken… en zo is hij ook mooi :+1:

1 like

Er worden heel af en toe aftermarket tandringen aangeboden op Ebay.

2 likes

27 likes

Ik vind hem in het goud ook erg mooi!:ok_hand:
Hele andere stijl dan staal.

25 likes

Allebei top! Deze suède band staat er prachtig op :slight_smile:

1 like

Goedeavond klaar met klussen en nu de echte horloge aan :wink:

19 likes

Fijne avond HF.

23 likes

24 likes

Goedemorgen HFers…

Vandaag een electronische Tissot met magneet balans…

24 likes

Scuba dude vandaag.

22 likes

Oude Zodiac

29 likes