Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Ik moet alleen nog een 17 mm bandje ergens zien te bemachtigen maar dan kan ie om de pols. Vers van de service, deze Lejon met AS 1803 zonder slippend tandwieltje ( degenen die dit uurwerk kennen, weten wat ik bedoel)

27 likes

FORTIS als middagpost na een korte nacht

21 likes

Goedemiddag vintageliefhebbers,

Kast wordt vandaag opgeknapt.

16 likes

25 likes

Hier is de Lagonda weer terug, nu met een nieuwe chroomlaag.

Doel was om een nieuwe laag aan te brengen zonder het vintage karakter aan te tasten, dus de kast scherp houden en geen koperlagen om de krassen op te vullen.
Nikkel, palladium en chroomaangebracht, kast kan nog opgepoetst worden voor nog meer glans.

Alle drie de elektrolyten zijn aangebracht met de pen. Het werkt erg fijn, en je hebt meer controle over het proces en het werkt ook sneller.

14 likes

Zal er wel eentje hebben voor je, Peter. Exact 17mm?

Seven

19 likes

19 likes

Heb de mijne weer perfect zwart gekregen met valma plastishine voor auto bumpers. Werkt perfect :wink:

25 likes

NA aan de pols. Vers van de pakketdienst.

Kast heb ik inmiddels al in de ultrasoon gehad. Zie een heel klein mini stofje zitten. Moet er toch nog een keer uit want het glas zit een heel klein barstje in. Was al bekend. Jeb het glas wel gepolijst. Nu op zoek naar een origineel glaasje en als dat niet lukt. … dan maar zonder logo. Bewaar ik dit glaasje er wel bij.

Zo was hij bij ontvangst.

19 likes

Ik moet er toch nog minimaal 3 meer hebben, dus ik ga er wel bestellen.
Ik moet toch nog veel meer bandjes hebben in verschillende maten.
Bedankt voor het aanbod Don.

1 like

Fijne avond allemaal!!:watch:

22 likes

Dezelfde als gister. Kom er alleen net achter dat de kroon aan de verkeerde kant zit. :face_with_hand_over_mouth::rofl:

En is wat ouder dan ik dacht. 1937.

17 likes

Dat is ook een mogelijkheid. dat heb ik met de mijne ook al eens gedaan, maar het is weer terug gekomen. Ik wil het nu eens met hitte proberen, waardoor de oxidatie permanent verdwijnt. Wellicht dat ik dan de witte cijfers opnieuw moet doen, maar dat lijkt me niet het allergrootste probleem.

1 like

25 likes

Genieten dat wijzerplaatje in pure eenvoud :hugs:

1 like

19 likes

23 likes

Nog een AS 5008 alarm horloge. Met als extra: Nederlandse dag aanduiding!

26 likes

19 likes