De kitscherigheid zit hem in de band, het horloge zelf is naar mijn mening niks mis mee. Vind hem in goud ook mooi ![]()
Daarom heb ik er ook geen chroom overheen gezet. Het kan altijd weer verguld worden, maar eerst zo eens bekijken.
Goedemorgen, deze gaat morgen naar Omega voor een service. Dus vandaag nog even om.
Mooie dag allemaal!!
Ongelooflijk gaaf
Vanmorgen weer de Pogue om gedaan en tot mijn schrik een hele grote kras over de lengte van het glas (van 7 naar 10 uur). Kan me niet herinneren wanneer dit is gebeurd, maar kreeg net wel een kleine hartverzakking… ![]()
Dat wordt maar weer op zoek naar een nieuw glaasje.
Oei balen, deurpost?
Ai, is het een kras of een barst?
Ik vermoed dat je een kras wel gemerkt zou hebben. Heb eerder wel eens een horloge 's ochtends omgedaan waar spontaan een barst in was ontstaan. Misschien hier ook het geval?
Hoe dan ook, het zal wel vervangen moeten worden.
Hele vroege wissel naar de Pontiac ☆☆☆ Palmares automaat met roulettedatum. Heb het bandje op maat gemaakt naar 19 mm.
Ik denk inderdaad een deurpost van dichtbij bekeken…
“Gelukkig” alleen een kras, dus binnenkort het glaasje vervangen en dan kunnen we weer genieten. Wel even erg zuur.
Nu in dubio; je kan tegenwoordig schijnbaar ook AM saffierglaasjes kopen voor de Pogue. Klinkt aanlokkelijk, maar tegelijkertijd doet het wel een beetje afbreuk aan het vintage karakter.
Iemand hier ervaring met aftermarket saffier op een vintage Seiko?