Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Geniet jullie weekend hf-ers :four_leaf_clover:

De oudste, voorzichtig :sweat:

31 likes

NA, en meteen opgeknapt…

29 likes

33 likes

Goedemorgen,

20 likes

Prachtige wijzerplaat weer… en die cijfers…

1 like

De moment om deze eens te tonen :yum:

Een Tour de France '46

26 likes

Goedemorgen,

mooie dag allemaal!!:watch:

24 likes

:ok_hand: fraai!

1 like

Vandaag ga ik weer eens helemaal op de vintage toer met deze Rico automatic die ik van mijn vriend @Dutchspur gekregen heb. Helemaal origineel, dus ook de band. Rond 1970 dacht ik.
En nee, het is geen fototoestel of printer maar echt een horloge :wink:

fijn weekend mensen :+1:

edit: Vergeet ik zowaar een NA te posten, maar ja kwam gisteren heel onverwacht :partying_face:

33 likes

Goedemorgen,

Prettig weekend.

:ukraine:

21 likes

Van harte gefeliciteerd met je NA

1 like

Dat is een heel erg mooie NA!:partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

1 like

Nilax vandaag.

21 likes

De antieke Eterna gewisseld voor een ‘iets jongere’ Grand Prix Election. Kan een fietsrondje Delft :bike: waarschijnlijk toch wat beter verdragen :thinking:

24 likes

Vandaag deze NA, hoewel NA, hij lag al een tijdje in de lade, want hij liep niet goed. Vervolgens had ik problemen om de balans er goed op te krijgen, wat bij dit uurwerk behoorlijk lastig is. Maar nu lukte het wel en loopt het heel netjes.

Deze Seiko Sportsman 7 is een betrekkelijk zeldzaam horloge, er is vrij weinig over bekend. Het uurwerkje wijkt ook af van de normale Sportsman, met een andere balansbrug. Het uurwerkje lijkt veel op een uitgekleed uurwerkje van een Seiko Cronos.

29 likes

Mooie NA, lijkt wel op je… Proficiat…

1 like

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties, wordt zeer op prijs gesteld :+1:

2 likes

30 likes

Van harte gefeliciteerd, dit zijn toch wel de beste NA’s☺️

1 like