Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Bijzonder horloge. :+1: Die groene 5 waar is dat voor?

1 like

Dit is een 5 minuten regatta flyback functie met een Valjoux 237, dit uurwerk is slechts 300 keer geproduceerd.

18 likes

Bandje is van BandRbands, ik viel voor die prachtige foto’s van hun. En het bandje is geweldig, echt wat ik ervan verwachtte. Perfect afgewerkt en zeer degelijk.

21 likes

Prachtig zee paardje ! :ok_hand:

Pontiac ☆☆☆

Opnieuw voorzien van een chroomlaag door @Macx De kast is niet gepolijst, dus behoudt zo zijn oude krasjes en putjes. Zo blijft de vintage look mooi behouden. Echt heel tevreden over!

20 likes

Deze vandaag op een olive green nato.

24 likes

Dankjewel. Ziet er inderdaad prachtig uit!

1 like

Haha, ziet er beter uit dan de drager ervan :wink:

1 like

Nou dan kan ik je een hand geven :wink:

2 likes

17 likes

:ok_hand:

1 like

Vintage X oldtimer :yum:

'n makkie

21 likes

FF een leuk oudje omgedaan, goed begin van het weekend…

20 likes

Volkswagen Sirocco?

1 like

Yep :+1:

19 likes

Dank je, Harry, ik vind hem ook mooi. Ik heb er twee gekocht; ze zaten in een lot op Tradera.
Bij deze was de stem gebroken. Toen ik het opwond en op de timegrapher legde, was ik blij verrast door de uitstekende data die het liet zien. Ook een nieuw glas binnengekregen, omdat er kleine barstjes in zitten. Naderhand heb ik het met Polywatch behandeld en nu ziet het er zo uit. Fantastisch spul. Dus dat glas zet ik er nog wel een keer in. Ik heb weinig ervaring met zo’n glazenpers, dus laat het even zoals het nu is.

Die andere is een automaat, ook mooi. Ik heb al een tieretteveer binnengekregen, want die is stuk, dus de stem blijft er niet in en kan daardoor de tijd niet gelijk zetten. Ik weet dat, omdat ik een klein stukje van de tieretteveer heb gevonden, het haakje.

20 likes

Ook uit mijn jeugd :smile:

1 like

Een Casio ‘Marlin’ NA vandaag, 1984 (mét Snooze! :wink: )

15 likes

20 likes

Ja, de datum staat verkeerd, geen snelverzet…

18 likes