Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Stevige Certina lcd

23 likes

Deze vintage gisteren opgedoken uit een doosje dat mijn vader me eens had meegegeven met oude uurwerken. Voorlopig loopt het nog mooi op tijd.

Het glas is wel wat dof geworden, iemand daar een tip voor? Polywatch of beter iets anders?

25 likes

27 likes

Citizen B52806

30 likes

31 likes

Leuke tuxedo!

Er zit ook een barst in op 8 uur? Wil je hem dan niet liever laten vervangen?

1 like

33 likes

Dank je! Vervangen is ook een optie, maar ik heb niet dadelijk een idee hoe makkelijk/betaalbaar zo’n vervanging zou zijn. Polywatch lijkt me ook nog iets dat ik relatief makkelijk zelf kan gebruiken, vandaar dat ik eerst daaraan dacht.

1 like

28 likes

Goedemiddag, met Lagonda.

24 likes

PR300 vandaag

36 likes

De postbode stond voor de deur met deze langverwachte Rodania two-hander.
Snel een bandje gemonteerd:

30 likes

4 uurtje dus Quartz Time

21 likes

Vandaag kennisgemaakt met @Caspert79 tijdens een kop koffie. Jullie zagen zijn prachtige Zenith van de week al voorbijkomen, maar ook zijn andere horloges heeft hij zorgvuldig bij elkaar gezocht, kwaliteit boven kwantiteit. Een mooie mix, met daardoor ruim voldoende variatie in één horlogedoos. Prachtig!:clap:t3:

Eén horloge viel voor hem een beetje uit de toon, maar hij zag mijn eksterogen al glimmen waarschijnlijk, want volkomen onverwacht zei hij: hier, mag je hebben.

Wat een beauty!

Zo zie ik ze graag: flink lang gebruikt, maar niet verwaarloosd. Noem het patina op oude gebruikssporen… en met unieke details, zoals de kast en lugs.

Bedankt Casper, ik ben hier heel blij mee! :pray:t3:

31 likes

39 likes

29 likes

Rammelt nog steeds prima de uurtjes af
666 devil diver

30 likes

18 likes

Bedankt voor je ontvangst vandaag, je hebt een prachtige collectie!

2 likes

Zustershorloge uit ca 1930

32 likes