Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

Vind ik wel hoor! Alles boven 35.5-36mm uit die periode is wel jumbo

2 likes

Ja zo hanteer ik het zelf ook meestal, 36+ mm is denk ik wel jumbo :+1:

2 likes

Gaaf model kast :+1:

1 like

24 likes

Ff het vlees timen op de bbq

22 likes

Rondje Delft Den Haag :bike::sun_with_face:

25 likes

Avondwissel met Eljo de Luxe

25 likes

In de tuin met een recente aanwinst. Op mijn telefoon is de kleur blauw met iets anders dan de Seiko zelf… nachtblauw, heel iets oceaanblauw. Op de telefoon meer gewoon donker-azuurblauw.

31 likes

28 likes

36 likes

Ja, het is een vintage Tissot :slight_smile:

27 likes

27 likes

Prachtig Dennis :drooling_face: @Jenneke zal deze ook wel leuk vinden

3 likes

Dank je, dit was de goedkopere Amerikaanse tegenhanger van de Gruen Curvex. Maar wel erg rond geprofileerd, heel gaaf. Er zit een gewoon uurwerk in deze, wel een Waltham caliber uiteraard.

Gruen heeft dat uurwerk dat in stapjes / tredes omhoog en omlaag gaat, en profil gezien. @Jenneke heeft die. :+1:t3:

4 likes

Yes, mooi design!

Gewoon rond of gewoon tonneau?

4 likes

Rond, past precies in de tonneau vorm van de kast.

1 like

Goedenavond vintage vrienden,

Deze week is het thema: toon horloges die je eigenlijk niet nodig had… maar toch kocht en leg uit waarom :smiley:. vanaf post … tot 31-5-2026., lees WEL de inleiding in het topic themaweken, zodat het voor iedereen duidelijk is! En weet dat een beetje humor het leuk maakt :wink:

En zoals altijd, probeer te spreiden over de week, mocht je meerdere horloges hebben die aan het thema voldoen, lekker spreiden over de week.

Dit thema loopt door tot 31-5-2026 vanaf post 1624 de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, ff pb sturen en de rest doe ik :smiley:

Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek :+1:

1 like

Mmmh ik vind een week voor dit thema veeeeel te kort :zipper_mouth_face:

6 likes

Kan het altijd nog een weekje verlengen, we gaan het zien hoeveel leden er gaan reageren😉

1 like

Op een mooie pinksterdag…

23 likes