Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

15 likes

Da’s toch veel te nieuw voor jou? Weg ermee :stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

2 likes

15 likes

Vanavond gekozen voor deze elegante Lemania uit de jaren vijftig,


voorzien van het 3060-kaliber.

11 likes

Prachtig zo! Ook qua formaat is de 2508 perfect. Valt niks tegen, of wel?

1 like

Inderdaad een perfecte maat met de 35mm. Dit is inderdaad de klik vanaf het begin die ik met de andere Calatrava niet had. Het plaatje klopt.

1 like

Klopt. Want misschien is ze zelfs wel van de jaren 70. :sweat_smile: Ooit uren aan besteed om de band en diamanten schoon te krijgen. En ze loopt. Paar jaar geleden heb ik het baguette cal 673 (FHf 59N) uurwerk een onderhoudsbeurt gegeven. Was niet het leukste uurwerk ever. :rofl:

3 likes

Oeh, dat zijn wel echt priegelwerkjes. Heb een Tissot binnenwerkje liggen van dat kaliber. Maar heb er nog nooit een geserviced :sweat_smile:

3 likes

De onderdelen zijn nogal gestapeld. :rofl:

2 likes