Welke vintage draag je vandaag? Deel XXX

16 likes

Absoluut een van de mooiste horloges op HF - vind ik :hugs:

1 like

Vanmiddag nog een paar tuinen in Den Haag bezocht - 40 jaar oude Swatch mee voor extra kleur :heart::green_heart::blue_heart::yellow_heart:

14 likes

Dank je, ik vind hem ook een van de fraaiste van m’n vroege polshorloges :blush:

1 like

Avondwissel

Nieuwe open-ended band gemonteerd

22 likes

Mooie staat @Macx en prachtige wijzers. Wel klein uurwerkje

1 like

Dank je, Rory, het klopt, een klein uurwerkje, een penankertje.
Van dit uurwerkje moet de veerton eruit om de veer te vervangen. En van die andere was de vaste pin gebroken, dus ik heb het ene uurwerk dat wel liep in deze kast gezet en daar deze bandjes aangezet.

5 likes

Goedenavond vintage vrienden,

Deze week is het thema: toon je horloge(s) die je van je partner gekregen hebt of die jij aan je partner gegeven hebt voor zijn/haar verjaardag, vanaf post 1936 tot 5-7-2026 , lees WEL de inleiding in het topic themaweken, zodat het voor iedereen duidelijk is!

En zoals altijd, probeer te spreiden over de week, mocht je meerdere horloges hebben die aan het thema voldoen, lekker spreiden over de week.

Dit thema loopt door tot 5-7-2026 vanaf post 1936 de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, ff pb sturen en de rest doe ik :smiley:

Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek :+1:

23 likes

20 likes

Is toch geen jump hour?

4 likes

Nee, maar ik stond wel te springen van blijdschap toen ik hem eindelijk om kon doen.

6 likes

Jullie kunnen dankzij de lagere temperatuur allebei weer jullie grapjas aan, of niet? :grin::grin:

6 likes

Bijkomen van de voorbije hittegolf - best lekker in de schaduw :thermometer:

16 likes

Goedemorgen!

23 likes

Vandaag sinds een week maar weer eens een horloge aan de pols. Met die extreme bloedhitte was het geen doen.

24 likes

Hoezo?

Met een Crystron LC de dag door

14 likes

Deze knaller heb ik dankzij Rik kunnen kopen.

Alarm, automaat, snelverzet, dag datum…
De AS 5008.

25 likes

Goedemorgen,

Mooie dag iedereen!!:watch:

18 likes