Welke vintage draag je vandaag? Deel XXXI

Inderdaad gewoon het uurwerk laten reviseren, opzettelijk niet gepolijst of de lunette vervangen.

De band is een moderne Hirsch Rally. Ze werden nieuw met meerdere banden geleverd, de meest typerende is die op de vroege versies met vierkante gaten:

Misschien dat ik ooit nog eentje bestel, maar de Hirsch is prima kwaliteit. Vloeken in de kerk misschien, maar wanneer het te warm wordt, draag ik hem gewoon op een eighties Rolex Oyster. :grin:

25 likes

28 likes

28 likes

Goedemiddag,
Zojuist uitgepakt: een Mirona.
Eens bekijken of er nog iets leuks van gemaakt kan worden, een ander bandje bijvoorbeeld.

15 likes

24 likes

Is dat je waterski horloge? :diving_mask:

1 like

Bezel blijft heerlijk :+1:

1 like

21 likes

Nee ik heb een hekel aan water; ik blijf graag op het droge :grin:
Ooit was hij waterdicht, maar ik vrees dat dat wel over is :face_with_peeking_eye: :sweat_smile:

1 like

Mirona weer terug met nieuw glas, en kast gereinigd.

cal. Felsa 1560

28 likes

Dat bandje is stukken beter :+1: :grin:

2 likes

Dank je, Wilco. Er zijn weer bandjes onderweg, dus heb ik deze even geleend van Raketa. Ik heb alleen die saaie zwarte en bruine bandjes liggen; deze past goed bij de wijzerplaat.
Klep zat hartstikke vast, kast weer in de bankschroef gehad. Ik heb er gelijk een nieuw glas ingezet, wel iets verlaagd naar dezelfde hoogte als die erin zat.
Ik ben er wel mee content, gekocht voor 35 € op Tradera.

3 likes

Komt me bekend voor, mooi !:smiley:

1 like

Wat voor uurwerkje zit er in @Macx ?

Goedeavond allemaal!!:watch:

23 likes

Genieten van een mooie avond met nog steeds dezelfde Beauty aan de pols …

…en Nee ik ben niet ziek :yum:

24 likes

Felsa 1560 automatic

1 like

Tweede Surdiac vorige week binnengekomen zonder stift en kroontje,
Vanavond even een stift pas gemaakt en een kroontje erop gezet en het glas gepolijst.

Morgen nog even in de ultrasoon

Uurwerk loopt goed zonder servicebeurt.

Cal. ETA 1100

16 likes

24 likes

Voor in de disco.

25 likes