Daar word ik nou verliefd op :)-D geen overbodige toeters en bellen wan nieuwe generatie … gewoon klok en man en dat is het(tu)
groet
iwan
Met deze wijzer vind ik het een top ding, helemaal mijn smaak:~
Groet
Iwan
Als ik die van jou zie moet ik mijne( cal. 31659 )ook eens tevoorschijn halen:~
Groet
Iwan
Minuten wijzer is eigenlijk iets te lang maar ja voor de rest is hij helemaal top.
Genummerde Rolex kast en originele dial,kroon, uurwerk is helemaal gereviseerd door Richard.
mvg, Frans
kaleiwan Schreef:
Met deze wijzer vind ik het een top ding, helemaal
mijn smaak:~
Groet
Iwan
Echt een vintage…volgens de verkoper een omega military uit 1948…handopwinder…loopt nog steeds perfekt…
fijne dag allemaal,
justin
Justin… WOW!!!
Heeft het klokje ook inscripties in het deksel??? En heb je zin om die voor ons te fotograferen?
gr. Roel
U vraagt wij draaien…
hopelijk zijn ze duidelijk…
Ik heb het uurwerk niet opengemaakt…zal dat binnenkort eens voorzichtig proberen…
fijne avond allemaal,
justin
Als iemand me meer kan vertellen dan graag…jaren geleden kocht ik deze maar door mijn werk lag de horloge hobby stil…dankzij mijn maat Arie heb ik deze weer opgepakt…en nu kom ik af en toe horloges tegen die in de vergetelheid waren geraakt…ook moet ik me weer “inlezen” om de verloren kennis op te halen…dus alle info is welkom…wellicht zijn er limburgse forum leden die onder het genot van een drankje me eens bij kunnen praten…
groet, Justin
Mooi horloge,de achtergrond mag er trouwens ook zijn.
M.C.
Helemaal mee eens…is en andere hobby van me…verzamelen van whisky…en natuurlijk het proeven ervan…:)o
Schitterend!!!(tu)
Wonderbaarlijk hoeveel moois en zo verschillend kan geplaatst worden met zo een oproep!!!
Staat ook al op de ‘Woensdag’, maar nu net even een ‘10 voor 2’ plaatje met de mobiele telefoon gemaakt.
Van dichtbij genomen, dan lijkt het horloge door het vertekenende perspectief te groot, maar ja het was de beste van de vier pogingen:D
Wristshot-zonder-wrist 

Deze:

Groet,
Werner
kaleiwan Schreef:
Wonderbaarlijk hoeveel moois en zo verschillend
kan geplaatst worden met zo een oproep!!!
Helemaal mee eens !
Ik geniet hier dagelijks van .
Na volgende maandag (einde van de Gentse Feesten) ga ik me hier ook
eens laten gaan .
Yo , Manu .
spanend:)-d
Prachtige horloges heren (tu) (tu) (tu)
En nog bedankt voor de extra foto’s van de military Omega (tu)
Voor mij wederom de 7928… waarom? Geen idee maar ik blijf de uitstraling te gek vinden:
Ik heb me dan ook voorgenomen om alleen maar te verkopen als ik daarna een mooi pointed kan terug kopen. Awco heeft er momenteel 2 liggen die m’n interesse hebben.
Gr. Roel