Welke vintage draag je vandaag?

Vandaag deze Glycine Airman 3 :slight_smile:

Totale productie: 1000
Geproduceerd van 1978 tot 1988

Good old (1968-1969) Speedy, cal 861 maarrrrrr met opgelegd logo

hans

Vandaag weer de Boctok 3AKA3:

Een seiko lm…maar ik denk niet lang…ik kom erachter dat hij niet lekker meer loopt…service beurt wellicht???..verder op de originele band…

Fijne dag allemaal!!

Groet, Justin

Vandaag mijn nieuwste liefde:

Vandaag , jullie kendem 'm al , deze :

Wegens echt Belgisch zomerweer op een tropic band .

Yo , Manu .

Super Marijn!!! (tu) (tu) (tu) 76100 met lollipop; WOWowowowowowowow!!!

Voor mij ook (weer :smiley: ) een Tudor:

gr. Roel

In het verlengde van Manu’s Helva, vandaag deze (waarover morgen meer):

Krabong Schreef:

Super Marijn!!! (tu) (tu) (tu) 76100 met
lollipop; WOWowowowowowowow!!!

http://i134.photobucket.com/albums/q109/krabongfot
o/Rolex/Inlay002-1.jpg

gr. Roel

Hele mooie Tudor, Roel, is dit dezelfde die je te koop hebt staan? Het is mij voor het moment te veel geld. Weet je zeker dat je hem wel kwijt wilt?

marijn Schreef:

Krabong Schreef:

Super Marijn!!! (tu) (tu) (tu) 76100 met
lollipop; WOWowowowowowowow!!!

http://i134.photobucket.com/albums/q109/krabongfot

o/Rolex/Inlay002-1.jpg

gr. Roel

Hele mooie Tudor, Roel, is dit dezelfde die je te
koop hebt staan? Het is mij voor het moment te
veel geld. Weet je zeker dat je hem wel kwijt
wilt?

Hallo Marijn,

De enige reden dat deze in de verkoop staat is dat ik graag een upgrade wil naar PCG, liefst met SWISS wijzerplaat. Ik hoop dat ik op tijd de centen bij elkaar heb voor deze: http://www.awco.nl/index.php?taal=1&id=1739&spec=46

Voor mij is het verder wel helder na een lange plexi zoektocht… De roos, het oude lettertype, de chapter rand, silver and gold print, 4 lijnen tekst, twinlock kroon (zonder puntjes :D) lollipop, doomed tropic 19 plexi…

Yep… ik vind het mega cool :wink:

Vandaag weer eens de Poljot Strela voor de export markt:

Deze, vandaag binnengekomen

gr Ron

Vandaag de eenvoud zelve :

Ooit op een rommelmarkt gekocht en sindsdien nooit wat aan gedaan
behalve wat poetswerk en een nieuw glaasje en bandje e.d.
Het loopt zowat zonder afwijking , maar was wel al eens geserviced .

Volgens een gravering op het deksel is het een cadeau geweest in Februari 1975 aan ene
Louis Van Den Broeck , waarschijnlijk met het op pensioen gaan of iets dergelijks .

Gezien ik het horloge gekocht heb op een rommelmarkt is de kans reëel dat Louis er niet meer is maar
zijn horloge is in goede handen :slight_smile:

Yo , Manu .

Mijn nieuwe (enige) :o vintage

:slight_smile:

Op weg naar Griekenland? :smiley:

Vandaag wegens terug wat werken de kitcherige toer op :

Kitch is hier niet slecht bedoeld , dit is kitch waar ik van hou :wink:

Yo , Manu .

Mwehoehahahahahahahahaha… net wakker geworden met diepe agressieve kater…

Koffie, voorzichtig een boterhammetje… en de 1675…

Prettige zondag!

gr. Roel

De hele dag ‘tegen banden lopen schoppen’ zoals mijn vrouw dat zegt. Buitengespeeld met de TR. Vandaag was er in de Betuwe de jaarlijkse bijeenkomst van eigenaren van klassieke Triumphs: Spitfires, Heralds, Stags en natuurlijk de TR! Opkomst: zo’n 500 auto’s.

En wat voor een horloge doe je dan om… een klassieker die eigenlijk nog te jong is om klassiek te zijn! Geen echte vintage in letterlijke zin. Een Sinn EZM2 Hydro. Fantastische techniek. Sinds een paar jaar niet meer leverbaar wel al een klassieker; het horloge met een schare trouwe liefhebbers. Ik dus ook.

Overigens is het altijd raak op bijeenkomsten met klassieke auto’s. De interessante-horloges-dichtheid is op zo’n dag vrij groot: een andere Sinn gezien (356 - de eigenaar heeft ook een Porsche 356), diverse Rollies, Omega Seamasters en 2 Chopards Mille Miglia’s.

Menno

Enfin, hier mijn klassieker in de dop - nog geen vintage.

Als je zooo’n kater hebt waarom sta je dan zo vroeg op ? :sunglasses: :slight_smile:
(vraag ik me zomaar af)

Op een zondag waar we uitzonderlijk geen wekker nodig hebben draag ik
er één om m’n pols :

Yo , Manu .

Vandaag weer m’n Poljot chronograaf om. Of hij echt vintage is weet ik niet zeker.
Dit type werd door de Russen in de jaren '80 op ruimtevluchten gebruikt, maar is waarschijnlijk ook in de jaren '90 nog gefabriceerd. En zoals men weet zeggen serienummers in die jaren bij Russische horloges eigenlijk niet veel.
Hij heeft trouwens serienummer 62548. Mocht iemand er wel iets zinnigs over kunnen zeggen, dan hou ik me aanbevolen:D