Welke websites gebruiken jullie om horloges te verkopen?

En heb je de gevraagde prijs gekregen, of heb je moeten zakken t.o.z. van hier

1 like

Hier verkoopt, heb ik gemerkt, goedkoper spul niet echt lekker.

Marktplaats werkt daar wel goed voor… Gewoon paar tientjes meer vragen dan je zou willen en wat afdingruimte inbouwen.

2 likes

Die ervaring heb ik ook.
80% van wat ik hier te koop aanbied, gaat uiteindelijk voor een hogere prijs weg op Marktplaats

1 like

Marktplaats is echt perfect voor goedkope dingen en heel slecht voor top kwaliteit.

2 likes

Uiteindelijk moet je gewoon de juiste koper vinden, maakt niet uit waar.

Klinkt heel cliché, maar het Tissot. :drum:

10 likes

Is mijn ervaring ook.

Middle of the road kom je hier op HF niet kwijt. Coole vintage en high-end wel. Dat kom je juist weer niet goed kwijt op marktplaats.

Ander soort horloge publiek…

1 like

Ik verkoop nooit meer via HF want al onze ‘leden’ zeggen de dag voor een deal af!

7 likes

Heb anders genoeg via HF gekocht ook. Baal nog steeds van je polerouter.

1 like

Stuur je dat flesje wijn weer even retour vriend :innocent: tsss

1 like

Op HF raak je tegenwoordig niks meer makkelijk kwijt tenzij je geluk hebt. Goedkoper spul verkoopt hier ook wel als je geluk hebt.

Ik verbaas me er vaak in positieve zin over hoeveel “troep” oplevert op Marktplaats, echt fascinerend. Ik heb het dan niet over goedkope horloges, maar horloges waar wat mis mee is. Ook als dat gewoon vermeld is.

1 like

Marktplaats, chrono, horloge forum soms Catawiki

1 like

:joy:

Hahaha sorry heren, ik speelde in op een actualiteitje :upside_down_face:

Niets dan lof tot dusver, voor iedereen die ik via HF heb ontmoet!

1 like

Ja, wel wat lager, maar niet schokkend. Het ging om 2 x een Orient (Bambino en nog een andere). Maar ik kreeg ze tenminste verkocht. Hier bliefde niemand ze.

Ik kreeg mijn Bulova hier ook niet verkocht, op marktplaats ging het storm. Binnen paar dagen weg met 3/4 serieus geïnteresseerden in wachtrij.

Snap ook dat eeuwig durende “ups” hier niet. Na 5/6 pogingen geef het gewoon op :v:

ik ook…pfff

Er zijn genoeg mensen die een advertentie toevallig gemist hadden of op een later moment wel intresse hebben

2 likes

Dan was je tevreden, meer moet dat niet zijn he

En hier heeft ook iedereen er verstand van hè, :wink::joy::joy:

1 like

Of nieuwe leden. Ik heb er ook geen probleem mee.