Welke zomerklok?

Sinn maakt toch mooie klokjes… maar niet zomers genoeg. Een lichte wijzerplaat heeft momenteel de voorkeur.

Toch wel een mooie Seiko, vooral de kleur.

Deze zit mooi binnen budget idd. Ga ik toch meenemen in mijn zoektocht. Niet ver van thuis is een dealer dus die mag de komende weken een bezoekje verwachten :wink:

1 like

Iets te veel oranje en de wijzerplaat te donker. Wel een mooi merk!

Zowel de zwarte als blauwe plaat is een leuke zomerklok.

5 likes

Die Squale is idd top volgens mij!

Onze goede vriend TGV is er ook helemaal lovend over op zijn youtube kanaal.

Aan het woord ‘zomerklok’ moest ik meteen aan deze denken…

4 likes

Rob heeft deze gehad volgens mij… Je kan er een berichtje aan wagen…

Leuke klok maar ga ik snel op uitgekeken zijn vrees ik. Wel speciaal met die lugs.

Deze voldoet ook niet helemaal aan je eisen, maar goed er passen er vijf in je budget. En als ik dit klokje zie wordt ik spontaan vrolijk :relaxed: Vandaar dat ik deze toch even wou delen.

Dank alvast aan iedereen voor de input. Wordt ten zeerste op prijs gesteld! En de vooropgestelde specs zijn gewoon een leidraad (mag dus zeker van afgeweken worden :wink:). Heb toch al wat leuks zien passeren. De beslissing wordt in de loop van mei genomen dus alle voorgestelde horloges worden in detail bekeken.

Een thermo compensated cosc chronometer voor gbp 420? Met 5 jaar garantie…

Near new sale at CWL klikkerderklik

1 like

Ik vind dit wel een zomerse combo :wink:

2 likes

Is zeer veel voor weinig geld. Wel mooi als extra! Niet als vakantieklokje (niet waterdicht en heb een dochter die me al wel is in het zwembad durft duwen met stoel en al :laughing:) maar deze komt op mijn lijstje! Dankjewel

Begin zelf ook tte twijfelen…:thinking:

1 like

Idd. Als zomerklokje begin ik meer en meer toch naar blauw te kijken, vooral door de ook al reeds voorgestelde certina en die prachtige squale. Tx

1 like

Sinn maakt zeer mooie klokjes! Maar wil is een niet zwarte wijzerplaat. Dank om mee te denken.

Of groen, geel of oranje :slight_smile:

3 likes

En deze: Hamilton jazzmaster chrono?
Is gebruikt te vinden binnen je budget.