Werknemer van de maand: 2x NA

Gave NA! Die DJ is er dan toch gekomen, netjes. Ik ga denk ik ook t.z.t. voor Wimbledon 2-t geelgoud.

En die FXD heb ik ook! Echt een fijn horloge!

Geniet ervan.

PS: Is er een vacature vrij daar?

2 likes

Prachtige aanwinsten!
Gefeliciteerd :grinning:

1 like

Djiezus lekker man! Gefeliciteerd^2! Maareh - heb je nou geen horloge om op de smiley foto?!

1 like

Ik keek eigenlijk meer op van de 212x slaapmaskers :laughing:

Maar anyway, gefeliciteerd met de aanwinsten! Mag hopen dat ik ook ooit een bonus van dit formaat krijg…

3 likes

tumblr_mvf43y1kFt1qm2l53o1_250

5 likes

Prima topic voor bij het slaapmutsje.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :ok_hand:t2:

1 like

Mensen die hierin interesse tonen zijn vaak besluiteloos. Lastige business.

2 likes

Mooie NA’s! Van harte gefeliciteerd!

I see what you did there

3 likes

Met de huidige wooncrisis vliegen ze over de toonbank zodat men buiten nog een plekje kan vinden.

De business van pre-owned bedden is héél serieus! We kopen ze vaak ik van mensen die overleden zijn. Marges zijn goed!

Voor dat geld kun je minimaal 3 weken een eengezinswoning verwarmen!

:joy:

Als je de verkoop van dubbelvocale glazen dubbel telt gaat het ook hard natuurlijk!

Kun je goed zingen? We zijn op zoek naar iemand die slaapliedjes kan zingen voor onze klanten.

999 ipv 99 laten pinnen.
’ zie zien toch niks ’

:sunglasses::partying_face::hear_no_evil::sweat_drops:

7 likes

Zeg dat wel , maar wel twee mooie aanwinsten .

1 like

Zingen die?

4 likes

Ja, tweestemmig.

5 likes

Wat een leuke NA deze, 1 ding weet ik zeker jij hebt een goede nachtrust en geen rugpijn. Slaap je zelf ook met een slaapmasker :wink:. Maar natuurlijk gefeliciteerd met je FXD en je Rolex beide hele mooie horloges :+1:, ook met je promotie natuurlijk. Hard werken wordt beloond blijkt maar weer eens. Wens je veel draagplezier met beide horloges :+1: :ok_hand:.
Snap nu ook gelijk waarom mijn matras zo duur was, 10 keer over de kop en de verkoper kan een Rolex kopen :rofl: :rofl:

2 likes

Proficiat met de promotie, die 7 snickers gaven de doorslag, mooie horloges, nu enkel nog een papegaai en een haak voor bij die gouden tand :+1:t2::face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Dan betaalt de baas je te weinig bonus.

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd met deze 2 aanwinsten.

1 like

Gefeliciteerd met alles :+1: Mooie horloges ook :ok_hand:

1 like

Kun je geen forum member kortingsactie verzinnen met de winter in aantocht?

1 like