Wessel (W_G)

Ik heb mijn geliefde Wempe Zeitmeister aan Wessel (@W_G) verkocht. Plezierige en snelle verkoop, waarbij Wessel alles nakomt wat er afgesproken is. In ons geval zelfs een deal gesloten zonder verkoop topic :smile:

Heel veel draagplezier gewenst van dit prachtige horloge Wessel !

1 like

Ik had zin in een Halios Seaforth en plaatste een “gezocht”, waarbij ik verwachtte wel even geduld te moeten opbrengen. Echter, @W_G reageerde dezelfde dag nog en we waren er snel uit. Minder snel verliep de overdracht tussen Royal mail en PostNL waardoor we even dachten dat het prachtige horloge verloren gegaan zou zijn. Na enkele weken oefening in positief denken werd het horloge alsnog in onberispelijke staat bezorgd.

Ik ben er blij mee! Wessel, bedankt!

1 like

Horloge overgenomen van Wessel @W_G
Ik toonde interesse in een bepaald model (snk063J5) en hij bood ze spontaan aan voor een juiste prijs, waardoor ik niet moest nadenken over de koop.
Snelle verzending en snel binnen, super staat, beter dan verhoopt (zo goed als nieuw).
Gemakkelijke en leuke transactie.
Ben blij met dit uurwerk. Supertof ding! Bedankt! Arabic

1 like

Recent een horloge van Wessel gekocht die volgens de advertentie “als nieuw” zou zijn maar dat verre van was.




Zelf kosten moeten maken om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen. Bij uitstek de meest onprettige ervaring die ik op HF heb gehad.

Een perfecte transactie met Wessel @W_G gedaan. Was bovendien niet de eerste keer. Fijne communicatie, horloge voldeed precies aan de beschrijving en foto’s en het opsturen was daags na betaling. Dikke aanrader.

1 like

Perfecte deal mogen maken met W_G.
Ik wilde graag eens kennis maken met de Invicta 1953. Helaas niet direct gelukt om er eentje te krijgen.

Deze liefhebber heeft zijn exemplaar naar mij verstuurd, helemaal netjes verpakt en zelfs nog ongedragen. Sterker nog, W_G heeft hem zelf nog niet eens kunnen zien!!
Enfin, ik ga hier van genieten en binnenkort eens een paar foto’s maken.

Nogmaals dank en je bent zeker een aanrader en fijn dat er nog echte liefhebbers zijn. :+1:

2 likes

Wessel is een prima zaken partner.
Bedankt
Grt
Ben

1 like

Het is prettig communiceren met Wessel en hij heeft mij een mooi exemplaar van een horloge voor een nette prijs aangeboden. Ik ben erg tevreden. Bedankt!

1 like

Vorige week een prachtige Eterna-Matic over mogen nemen van Wessel. Fijne deal in alle opzichten.

2 likes

Ik heb deze week een horloge verkocht aan @W_G . Hij was geïnteresseerd in een horloge van me en gaf direct een correcte prijs. De communicatie was aangenaam en het geld stond snel op mijn rekening. Top verlopen dus! :ok_hand:

Bedankt Wessel voor de overname!

1 like

Ik heb een hele mooie Halios Seaforth overgenomen van W_G. Uiterst prettige communicatie en fijn zaken doen.

1 like