Wie gaan of staan op de Rikketik 28 april aanstaande?

Het is een rommelmarkt met uurwerk gerelateerd aanbod. Niks meer, niks minder.

Ik ga er heen omdat het 10 minuutjes rijden is, als ik een uur in de auto had moeten zitten weet ik niet of ik zou gaan…

Oke, duidelijk, thnx :wink:

louis Schreef:

Ik ga er heen omdat het 10 minuutjes rijden is,
als ik een uur in de auto had moeten zitten weet
ik niet of ik zou gaan…

En voor de koffie louis, geef maar toe…

Bert1 Schreef:

louis Schreef:


Ik ga er heen omdat het 10 minuutjes rijden is,
als ik een uur in de auto had moeten zitten
weet
ik niet of ik zou gaan…

En voor de koffie louis, geef maar toe…

Broodje UNOX!

Nou…vind zelf niet dat ik rommel heb, Olaf ook niet, en Rob ook niet… TWCO ook leuke klokken, horlogebanden in alle soorten en maten, gereedschap en zo zijn er best nog wel meer met leuk aanbod of om elkaar te ontmoeten. Kortom, niet zo negatief en gewoon eens zelf ervaren.

hhe Schreef:

Nou…vind zelf niet dat ik rommel heb, Olaf ook
niet, en Rob ook niet… TWCO ook leuke klokken,
horlogebanden in alle soorten en maten,
gereedschap en zo zijn er best nog wel meer met
leuk aanbod of om elkaar te ontmoeten. Kortom,
niet zo negatief en gewoon eens zelf ervaren.

Idd. mee eens hans…:slight_smile:

Er is genoeg moois te koop! Als je met Baselworld verwachting er naar toe gaat is het inderdaad een rommelmarkt. maar gewoon lekker rond kijken en wellicht nog eens wat leuks op de kop tikken is prima te doen.

Ik kom morgen vroeg ook even een kijkje nemen. Op zoek naar een leuke duiker voor de zomer en wellicht een leuke horlogebox en wat bandjes…

Groeten

hhe Schreef:

niet zo negatief en gewoon eens zelf ervaren.

Niks negatiefs aan mijn reactie dit keer.

Ook op een rommelmarkt vind je voldoende interessant spul. Maar als je de verwachting hebt op een beurs met “stands” te komen kom je bij de rikketik aardig bedrogen uit. De hal ziet er gewoon uit als een rommelmarkt, niks meer niks minder. En ja, het aanbod was de laatste keren beneden alle peil, met hier en daar een uitzondering, maar dat terzijde.

Louis staat altijd te kwijlen bij de seikostand. Koffie haalt hij niet meer :smiley:

schmeink Schreef:

Louis staat altijd te kwijlen bij de seikostand.

OOOH! Is dát Louis… :smiley:

Ik had willen gaan vandaag, maar helaas heb ik ook andere verplichtingen…
Misschien de volgende keer!

Ik vond het een prima Rikketik! Samen met de vrouw, bij Olaf Lugten een D-strap voor haar horloge besteld, dat ging allemaal heel gemoedelijk en goed (tu). Ook nog even wat Deep Blue klatsers bekeken bij hhe. Verder met de selectieve bril op naar vintage gekeken, erg leuk spul gezien.

Nieuwe aanwinst op de rikketik

schmeink Schreef:

Nieuwe aanwinst op de rikketik

http://i288.photobucket.com/albums/ll176/schmeink/
68C0C6F1-55CC-4B69-AB53-263A347B5F99-11330-000006B
A65AB73E0_zps9db510cf.jpg

Zéér vet (tu)

Wow,mooi!(tu)

Mooie Rolex hoor! Van harte…

Ik heb een Deep Blue bij Hans gekocht en een mooie horlogebox op de kop getikt.
Verder genoeg leuke vintage ideeën opgedaan en dus weer wat doelen voor de spaarpot rijker:-)

Wij zijn van 10:00 tot 11:50 geweest was een vlotte dit keer maar zeker weer een leuke ochtend gehad.

Groeten

Mooiste duiker van Rolex :)-D:)-D

Voor mij de eerste keer. Ook even de Deep Bleu bekeken, mooi horloge, maar wat aan de grote kant voor mij.
Even bij Olaf gekeken, prachtige banden, maar bijna allemaal vanaf 24 mm (dus te breed voor mijn horloges).
Rob gezien, was druk bezig.
Wat mooie vintages gezien (Lip, Omega, Heuer), maar geen echte koopjes.
Bij een stand stonden de nodige Citizen horloge standaardjes voor heel weinig.
Toen ik even later terugging om ze te kopen waren ze net weg. :X
Uiteindelijk met alleen wat bandjes naar huis gegaan, toch een geslaagde dag gehad.

Dat is een hele mooie , maar ik ben ook geweest en zou daar zomaar geen Rolex durven kopen

Johanr Schreef:

Dat is een hele mooie , maar ik ben ook geweest en
zou daar zomaar geen Rolex durven kopen

Ik ook niet hoor, had daar afgesproken met een bekende :slight_smile: