Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op 24 april in Houten?

Ik heb al met anderen daar afgesproken maar op basis wat wij aan kleren dragen, die tip van jou is een stuk beter, alhoewel ik niet weet waar ze lauwe kroketjes met ouwe koek verkopen. Hoe herken ik die stand met lauwe kroketjes, dan kan ik dat ook aan die anderen doorgeven. Goed idee, 13.00 uur dan kan je elkaar toch niet missen. Hoop daar wel een mooi horloge te scoren :wink:, zit te denken aan een mooie Seiko o.id. Laat de pinpas thuis en neem gewoon wat geld mee, kan ik ook niet meer uitgeven. En Lex, hoop voor Mw. Lexaf dat ze daar geen pinquins hebben :wink:.

2 likes

Aan de zijkant van de hal ongeveer in het midden. Kan niet missen.

Monsterwatches.
Monsterwatches ā€“ Gek van horloges

Maar misschien wel pinguin horlogesā€¦

2 likes

Ik ga ook voor de eerste keer in de hoop wat oude Seiko bandjes te kunnen scoren die ik nog zoek.

1 like

Ik ga met een collega er heen. Het is voor mij de eerste keer.

2 likes

Hoi @MdeR en @Juko, jullie weten het he, 13.00 verzamelen bij de lauwe kroketten kraam. Wordt een gezellige boel daar :wink:

3 likes

Dan horen we zondag na afloop graag hoe het gingā€‹:stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

2 likes

Ik zal het onthouden. Ik ga wel met mijn collega dus ik heb geen idee of hij nog verdere plannen heeft. Een van de plannen is wel om kroketten te eten bij De Eekhoorn in het Kralingse bos. Volgens hem is dat DĆ© krokettententā€¦ en ja naast horloges zijn kroketten een andere verslaving van me haha. Ik ben een klein Indisch kereltje met een kaalgeschoren hoofd die 40 is, maar er uitziet als iemand die 28 is. Ik denk dat ik de Oris Heritage omdoe, dus daar zou je me aan kunnen herkennen. Spreek me gerust aan! Vind ik leuk!

Ah ja, je moet alles een keer meemaken. De verwachtingen zijn momenteel 0, zero, nada dus dan valt het alleen nog maar mee. En ik wil het gewoon een keer hebben meegemaakt :grin:

6 likes

Ik ga er samen met mijn schoonzoon heen, denk dat ik mijn Oris aquis 400 blauw omdoe. Moet dan toch een beetje opvallen, ben ook maar een klein ventje hoor en een grijze postduif. Maar om 13.00 zorg ik dat we er zijn.

2 likes

13:00 bij de lauwe kroketten. Ik ben die man met een horloge om :joy:

4 likes

Ik heb net een kaartje gekocht.

5 likes

Ik ken je niet, maar volgens mij ga jij je daar thuis voelen.

4 likes

De kans dat je die specifieke bandjes vind is helaas echt 0 vrees ik :grimacing:

3 likes

Kan niet missen dan, pik je er zo tussen uit. Verder heeft niemand daar een horloge om :rofl:

1 like

Ik moet jou ook eigenlijk gewoon een bericht sturen :slight_smile:

2 likes

Heb niet gezegd waar ik om draag he! :sweat_smile:

2 likes

Halsband horloge toch, kan het niet missen. Ben je de enige die daar mee loopt, en op de voorhoofd staat natuurlijk MdeR. Komt goed, we vinden elkaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

hahaha stuk! We gaan daar eigenlijk helemaal niet heen voor horloges. Lauwe kroketten dus.

1 like

Met koffie voor ā‚¬7,50 en oude koeken :grinning:

1 like

Als er niks onverwachts tussen komt, reis ik zondag ook eens af uit Belgistan met de vriend via wie ik in de horloges verzeild ben geraakt. Ik draag een Lisram op groen @Lexaf zalmleer bandje en een Vlaams accent, kan niet moeilijk te spotten zijn. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Leuk Lennert! Hoop je te zien daar.

2 likes