@DeDas, zoals je ziet is Vulcain haar klassieke appeal nog steeds rijk.
N.B. : dan maakt die “éne millimeter” - 39 mm. i.p.v. 40 mm. -toch écht niets (meer) uit hoor …
@DeDas, zoals je ziet is Vulcain haar klassieke appeal nog steeds rijk.
N.B. : dan maakt die “éne millimeter” - 39 mm. i.p.v. 40 mm. -toch écht niets (meer) uit hoor …
Gelukkig bepaal jij dat niet en hebben we allemaal een andere smaak.
Ik vind zo’n Cartier dus écht niet te hachelen…
There can be only one :
Snap niet waarom dat ding niet de preview laat zien dus hier een plaatje van een plaatje:
Ook in staal
Meer complicaties ga je wel echt voor betalen helaas. Die zijn boven de 20k
Wat else ??
Staat in het blauwe gedeelte maar wel iets boven het gestelde budget (maar we weten uit ervaring dat die tot iets rekbaarder blijkt te zijn).
Dat bepaal ik wel, maar veel mensen zien de wijsheid van die bepaling niet in.
De Santos Dumont is en prachtige optie maar de Santos Steel-Gold Medium spreekt me meer aan. Gebruikt ruim binnen budget verkrijgbaar. Two-tone staat dit horloge verbijsterend goed.
Hij iscprachtig, hoor … maarvhij kijkt me aan ‘als een half-knipogende ouwe oooier’, sorry …
Hij is práchtig hoor … maar hij kijkt me aan ‘als een half-knipogende ouwe pooier’, sorry …
@JohnD, John, ik bedoel mijn zojuist hierboven gegeven reactie echt niét als waardebepaling, doch …
N.B. : mocht ik je alsnog - ná mijn uitleg - beledigd hebben, dan zeg ik oprecht “Sorry, dat ik je heb beledigd. Het was niet mijn bedoeling.”
Haha,
De pooier zie ik er niet in, de knipoog wel.
Merci allen voor de goede tips. Ik leg ze allemaal voor en hopelijk zit de gouden tip er tussen! Als dat zo is horen jullie het direct.
oh ja, 5 euro op de tip van Jaapi met de Omega de Ville
Maar wat ie aangeeft is toch wel mooi.
Ik vind de Carrera in het echt een top horloge. Mooier in het echt en eleganter dan Tissot. Betere afwerking ook.