Wie heeft de gouden tip?

@DeDas, zoals je ziet is Vulcain haar klassieke appeal nog steeds rijk. :smiley:

N.B. : dan maakt die “éne millimeter” - 39 mm. i.p.v. 40 mm. -toch écht niets (meer) uit hoor …

1 like

TT chronograaf

Of met mooie guilloche:

Of het budget oprekken en voor een volgouden gaan :sunglasses:

5 likes

:grin: Gelukkig bepaal jij dat niet en hebben we allemaal een andere smaak.

Ik vind zo’n Cartier dus écht niet te hachelen…

1 like

Combinatie van wit- en rosegoud

6 likes

There can be only one :

https://www.glashuette-original.com/en/watches/senator/senator-excellence-panorama-date-1-36-03-01-02-71/

Snap niet waarom dat ding niet de preview laat zien dus hier een plaatje van een plaatje:

Ook in staal

Meer complicaties ga je wel echt voor betalen helaas. Die zijn boven de 20k

2 likes

Wat else ??
Staat in het blauwe gedeelte maar wel iets boven het gestelde budget (maar we weten uit ervaring dat die tot iets rekbaarder blijkt te zijn).

5 likes

Dat bepaal ik wel, maar veel mensen zien de wijsheid van die bepaling niet in. :wink::rofl:

4 likes

2 likes

De Santos Dumont is en prachtige optie maar de Santos Steel-Gold Medium spreekt me meer aan. Gebruikt ruim binnen budget verkrijgbaar. Two-tone staat dit horloge verbijsterend goed.

3 likes

Hij iscprachtig, hoor … maarvhij kijkt me aan ‘als een half-knipogende ouwe oooier’, sorry …

Hij is práchtig hoor … maar hij kijkt me aan ‘als een half-knipogende ouwe pooier’, sorry … :sweat_smile::smiley::joy:

1 like

@JohnD, John, ik bedoel mijn zojuist hierboven gegeven reactie echt niét als waardebepaling, doch …

• als je veel en vaak gezichten ziet in wijzerplaten, dan is dit
  • trouwens práchtige horloge van jou voor mij een …
  • duidelijk gezicht van ‘wat ik heb beschreven daarstraks.’

N.B. : mocht ik je alsnog - ná mijn uitleg - beledigd hebben, dan zeg ik oprecht “Sorry, dat ik je heb beledigd. Het was niet mijn bedoeling.”

Haha,
De pooier zie ik er niet in, de knipoog wel.
:heart:

1 like

:sunglasses: :cool: @JohnD :sweat_smile:

Merci allen voor de goede tips. Ik leg ze allemaal voor en hopelijk zit de gouden tip er tussen! Als dat zo is horen jullie het direct.

oh ja, 5 euro op de tip van Jaapi met de Omega de Ville :eyes::joy:

Goede tips Sebastiaan

2 likes

3 likes

Maar wat ie aangeeft is toch wel mooi.

globemaster evt.

2 likes

Ik vind de Carrera in het echt een top horloge. Mooier in het echt en eleganter dan Tissot. Betere afwerking ook.

1 like