Wie heeft er twee precies dezelfde horloges?

7 likes

Haha bedankt!

1 like

Niks geks… 1 voor mij, 1 voor mijn zoon als hij 18 is of 21, of 65 zie wel joh…

9 likes

Twee gave Seikos, ik kan me er wel iets bij voorstellen, eentje in nieuwstaat en de andere dragen.:smile:

1 like

Niet helemaal dezelfde :wink:

Ja bandje maar moet ze uit elkaar houden lol

1 like

zoiets? :sweat_smile:

5 likes

Leuke vriendenkring heb je https://www.theguardian.com/world/2011/apr/25/guantanamo-files-casio-wristwatch-alqaida :wink:

Mag ik meedoen met twee versies van hetzelfde horloge? :face_with_raised_eyebrow::grin:

3 likes

De wet van Segal: Een man met één horloge weet hoe laat het is. Een man met 2 horloges is er nooit zeker van.

Ik heb er 10…(verschillende)

4 likes

Hahaha “Floempie!” :joy:

1 like

“Dubbelen” in vaktermen. Vrouwen met een bepaalde afwijking hebben dat met kleren.

Als je nou echt een gigantische berg geld hebt en het swappen van je bandjes zat bent kan ik me er iets bij voorstellen, maar anders… :thinking:

Inderdaad niks geks. Eén voor mij en … één voor mezelf :wink:

Waarom? Waarom niet? Eén is mijn beater. En ik vind het een geweldig horloge, dus toen ik de kans kreeg om er één in nieuwstaat te kopen voor een nette prijs hoefde ik niet lang na te denken.

4 likes

Geen foto van, omdat ze beide in de kluis liggen, maar 2x LLDND. Maar beide iets andere lume kleur.
Ik weet niet of t n productie verschil is, of dat er 1 lang in de zon heeft gelegen ofzo (hoewel er verder elders niks verkleurd lijkt te zijn), maar bij de 1 is t iets geler en de ander iets meer roze.

Verder nog 2x de 1e SMP300 007 limited gehad. Maar uiteindelijk eentje ingeruild voor n IWC Aquatimer.

3 likes

Stiekem zijn het gewoon allemaal tweelingen in dit topic die wraak willen nemen op de niet tweelingen. Zij moesten immers altijd hetzelfde gekleed gaan. Nu gaan ze ons wijsmaken dat er mensen zijn die twee keer hetzelfde horloge hebben, zodat iemand hier dat gaat kopen en dan kunnen ze lachen.

Maar ik laat niet met sollen!

2 likes

4 polerouters in de collectie… maar steeds net wat anders.

Heb wel meerdere polerouters 2x gehad… maar dan houd ik uiteindelijk de mooiste.

2 likes

Ik heb wel meerdere identieke Seiko duikers, maar die zijn (of waren) vriendelijk geprijsd. Van een duurder horloge (zeg een Omega of Rolex) kan ik het me niet voorstellen. Maar meerdere Speedmaster varianten klinkt dan weer niet zo gek, dus voor mij is het blijkbaar een vage grens.

1 like

:worried:
Er is gelukkig ook een leuker bekend persoon die met dit horloge verbonden is. :wink:

D646A968-8529-455E-9C78-87888B5060FE

Maar die beide verhalen maken dit nu net het perfecte horloge voor de beginnende liefhebber verzamelaar. Goedkoop, beschikbaar, leuk, comfortabel, er zit een leuk verhaal aan verbonden, van een bekend horloge merk, een van de beste rubberen bandjes en al decennia een top verkopend model.

Wauw lol ergste ik had de oranje fang er ook nog eens bij, maar ja opruimwoede toen :rofl:

1 like