Wie heeft hier twee horloges van hetzelfde merk en model met andere wijzerplaten?

T’is tenslotte #speedytuesday :smile:

16 likes

11 likes

De goudkleurig speelt vals want hij heeft een dikke oog. :rofl: :rofl:
Eigenlijk hoort deze er ook bij voor je kwintet .

Let me know if you want him.

4 likes

:sweat_smile: ach, om de één of andere (onbekende) reden vind ik die er nog best uitzien :ok_hand:
mss dat ik hem later ook nog wel laat veranderen…of…mss verander ik gewoon de andere terug met :point_down: :wink:

voorlopig ben ik verzadigd met deze vier :ok_hand:

2 likes

Ik had hier wel een post van @fitz verwacht. En eentje van @WatchGuyNL

Misschien komt deze erbij. Ice blue heeft wat. :blush:

5 likes

inderdaad :+1:
zeer mooi, toch weer wat anders

Heb je nog een glaasje met loup over voor me ?
Nog even en ik heb een leesbril nodig.
Ruilen kan ook. Jouwe gaat er bij erin en je krijgt de mijne zonder loup.

1 like

helaas, ik kom er zelfs één te kort als ik ze terug wil plaatsen,
bij het vervangen van de eerste hebben ze het glaasje verneukt, dus heb ik er enkel maar twee die ik eventueel terug kan plaatsen, de derde zal ik terug moeten aankopen.

maar zover ben ik niet, tot hiertoe best tevreden, maar ik houd ze iig achter de hand moest het toch weer opkomen om wat te veranderen :slightly_smiling_face:

1 like

Das de enige nadeel aan de Tsuyosa serie de prigel kleine datum venster.

2 likes

De kroon vind ik ook een drama. Desalniettemin:

10 likes

G-Shocks zijn wel erg handig aangezien ze praktisch onverwoestbaar zijn.

5 likes

Mooi man. Moeite nmet kiezen? :sweat_smile:

1 like

Nee totaal niet. Dit zijn er maar 19 stuks waarvan er meerlingen zijn in verschillende kleuren dials. Verder kan ik nog kiezen uit de rest van de eenlingen ( 45 ) . Tot nu toe nog geen keuzestress. :blush: :+1:

2 likes

Nog een setje. Zelfde kast en inspiratiebron (CK-2998) met verschillende wijzerplaten. Denk dat dit ook aan de voorwaarden voldoet.

12 likes

Mooie set, en ik denk dat dit de twee meest verschillende uitvoeringen zijn van een horloge met dezelfde kast. De 2998 lijkt zelfs groter optisch.

1 like

9 likes

3 likes

3 likes

15 likes