Daarnet pakje 3 van gisteren opengemaakt, een donatie van @benzz.
Een mooie, kloeke Kienzle quartz die binnenkort een tweede leven krijgt op de missie in Bunda, vergezeld van bandpennetjes, gespen, en nog enkele hologebanden. Ik heb één van de banden die meegeleverd werd door Ben op de Kienzle gezet.
Ik weet niet of het dezelfde inzameling betreft, maar jaren geleden was er ook een lid die werkte met achtergestelde kinderen (of zoiets) en dat het voor die kinderen heel belangrijk was om op tijd te zijn en dus horloge’s nodig hadden.
Bij zijn oproep meldde harry toen mooi dat hij foto’s zou maken en ons up to date zou houden. Heb er nooit meer iets van gehoord. Weet dus eigenlijk nog steeds niet of dat horloge überhaupt is aangekomen, gedragen door 1 vd kinderen of dat ie m wellicht heeft verkocht.
Toch respect voor deze actie en hopelijk zamel je veel in :
@Reverso_Fan
Ik kan je melden dat ondanks het feit dat er heel leuke horloges binnenkomen, het niet om mezelf of gewin gaat, maar om Charles en de missie. Ik houd jullie heel nauwgezet op de hoogte van de vorderingen in donaties en venzenden… Ik ben geen Harry
Brengt ons naadloos naar de volgende donatie van @dins1. Twee leuke vintage horloges, een Luch en een Velona, dank aan HF-lid voor deze gulle donatie
Deze actie is, dankzij jullie een ongelooflijk succes aan het worden.
Er is nog een quartz, zakhorloge, bandjes en een automatic toegezegd door een tweetal leden
Nog een fotootje van één van de donaties:
Ik heb een fotootje gemaakt van alle horloges samen die ik tot nu toe binnen kreeg. 12 stuks in totaal. Ik verwacht er nog een paar binnen deze week en ik plan om de actie af te sluiten begin december en het pakket dan te versturen zodat het daar rond de kerst toekomt. Voor degenen die gezegd hadden dat ze nog eens hun schuiven gingen controleren, niet te lang meer wachten dus.
Ook @anon50762135EV doneert een horloge als kerstcadeau aan de Bishop
Een leuke Rus met een controversieel wijzerplaatje
Ik denk dat Charles er wel de humor van zal inzien.
De spulletjes voor de kinderen zijn aangekocht, er is nog 1 horloge onderweg. Binnen een tweetal dagen begin ik alles in te pakken…
To be continued en alvast bedankt iedereen!
Het pakket gaat morgen op de post. Ik had nog een emailadres en telefoonnr. nodig voor het douaneformulier en ik had nog geen antwoord ontvangen daar Charles een paar dagen geleden een chirurgische ingreep ivm prostaatkanker moest ondergaan. Maar nu zijn de gegevens dus compleet. vanaf nu dat het pakket goed aankomt. Voor de gemoedsrust een duurdere manier (70€) van verzenden genomen met tracking…