Wie helpt mij naar een 5 sterren hotel 👍

Gestemd :+1:

1 like

Gestemd! Succes!

1 like

Thanks!

En de rest ook weer bedankt natuurlijk
Die andere inhalen gaat hem niet worden denk ik :sweat_smile:

Geen Fb helaas, maar veel succes!

1 like

Gave foto van een nog veel gaver horloge. Ik was er toen je hem t.z.t. op het forum postte ook al weg van.

Wat mij betreft een gedeelde eerste plek met onderstaande. Uitzonderlijk mooi gebruik gemaakt van texturen en contrast alhier!

3 likes

Opmerkelijk hoeveel mensen met mij niet op Facebook zitten. Maar zal voor je duimen Niels!

1 like

Ik vond een andere foto toch mooier dus daarop gestemd…

:stuck_out_tongue: grapje natuurlijk… heb geen facebook dus helaas.

1 like

Heb moeder overste gevraagd te stemmen, zij is overal lid van :sunglasses:

2 likes

Hoppa! Weer een stem dichter bij de overwinning!

1 like

Mooie foto van een fraai horloge. Verdient mijn stem.
Done!

Er zijn trouwens een aantal mensen succesvol aan het lobbyen voor mindere foto’s. Gaat nog lastig worden. Als ik helemaal eerlijk ben, vind ik je foto de tweede beste (…maar ik heb wel op jou gestemd hoor ;-)). Mijn nummer één staat in de huidige peiling bijna helemaal onderaan…

[EDIT] Ha, ik doelde op de foto die @Mafkees al plaatste, zie ik nu. Great minds think alike!

2 likes

Geheel begrijpelijk denk ik dat men stemt op het horloge en niet op de foto-technische interessantheid. Die Rado is ook gewoon zo-zo. Maar de foto is subliem.

2 likes

Gestemd. Succes :facepunch:

1 like

Veel succes, ik heb zojuist gestemd!

1 like

Mooie foto, helaas kan ik ook niet stemmen.

1 like

Ik vind jouw foto idd een van de betere. Weet je ook hoeveel inzendingen ze hiervoor gemiddeld krijgen? Sommige foto’s zijn namelijk zo gekunsteld gestyled dat je bijna zou denken dat ze maar een beperkt aantal inzendingen hebben.

1 like

Gestemd.

1 like

Geen idee hoeveel ze er hebben.
Maar ze willen een beetje een mix van professioneel en amateur aanhouden.

1 like

Geslaagde foto Niels!

Overigens vind ik Horloge de fruits et legumes ook erg leuk, alleen jammer van die 2 horloges. Is wss verplicht om er tenminste 1 horloge bij te zetten?

Gestemd! Veel succes.

1 like