Of stukje privacy, voorzichtigheid? Tip: als je rondje gaat rijden, doe dan wel je ‘horloge-in-de-aanbieding’ om, wellicht zit er een potentiële koper tussen
Tjah, privacy is soms ver te zoeken. Er is ook iemand op het forum geweest die mijn adres heeft gedeeld met de heren. Maarrrr voor dit soort leuke acties moet dat zeker kunnen en zo lang het via een ‘pm’ gebeurd maak ik me geen zorgen.
Maar voor degenen die zich echt zorgen maken over hun privacy wil ik ook wel even stoppen met de taart bij een carpool plaats. Bordjes en vorkjes neem ik mee.
Had ik mn breitling superocean abyss boutique ook langer kunnen laten staan. had ik misschien nog taart gehad
Haha, prachtige actie!
Haha nice
Fantastisch
… Babyloniënbroek? Lage Vuursche? O, o, wacht… Tuitjenhorn
Ah. Ja natuurlijk. Elke zaterdagavond bier drinken in het Bolletjescafe in Warmetuut.
Warm bier vrees ik
Dit is een applausje waard. Wat een tof gebaar, heerlijk!
Tof dat je de “grap” zo waardeert Leon!
Wat hebben wij een voorpret gehad zeg
Ook tof dat je andere HFers mee laat genieten van jouw doorzettingsvermogen wbt verkopen
ik moet de volgende keer wel beter checken op spelfouten zie ik
Hahah geniaal hoor, ben benieuwd wat er met de 100 ups aankomt
Nou ja het is vooral laten meegenieten van jullie grap en traktatie. Er zijn er genoeg hier op het forum die een broertje dood hebben aan dat vele ge’up. Waaronder jullie volgens mij.
Maar goed, als ik de eventuele komende 50 upjes net zoveel blijf zakken met de prijs als de afgelopen 50 dan zal hij ongetwijfeld voor de 100e up verkocht zijn.
Nee joh. Dat hebben we vele malen liever dan: ‘Laatste up anders houd ik hem’
‘Enorm veel interesse, maar toch nog een up’
‘Als ik hem moet houden is het zeker geen straf’
Etc…
Is hij weg joh! STAY STRONG!
Oh nee, helemaal niet. We vonden het gewoon een mooie mijlpaal.
Haha mooie actie😂. En mooi dat het zo leuk wordt opgevat!
Hahaha sympathieke aktie!
Na
gaat
de 13e, je geluksdag worden.
Alvast gefeliciteerd.
(Goeie actie @Drebin @HanDavinci @willemC en @flowert)
Jij gaat het horloge kopen?
HAha de taart is in ieder geval op, maar morgen is er wel wel weer nieuwe taart…