Het was het 100.000ste bericht in ‘Algemene Horlogepraat’
Volgens mij worden alle berichten op volgorde van tijd gewoon doorgenummerd, ongeacht in welk ‘subforum’ ze thuis horen.
Het was het 100.000ste bericht in ‘Algemene Horlogepraat’
Volgens mij worden alle berichten op volgorde van tijd gewoon doorgenummerd, ongeacht in welk ‘subforum’ ze thuis horen.
Coenraad van harte net het 100.000ste bericht in dit gedeelte van het forum in deze vorm.
Alles bij elkaar zijn we er nartuurlijk al een tijdje voorbij en de berichten op het oude prikbord zitten er natuurlijk ook niet bij maar dit is toch wel het belangrijkste deel. Een leuke mijlpaal!
Fantastisch dat juist Coenraad deze eer te beurt valt…
Ik lees zijn poëtische overpeinzingen altijd met interesse, en met een glimlach om de mond.
Maar natuurlijk ook hulde aan de posters van die andere 99.999 berichten…
Dank je Hans:D
Coenraad, waarde vrind,
De eer van de honderdduizendste post móést jou ook wel toekomen. Jouw poëtische en beschouwelijke posts zijn altijd een genot om te lezen! (tu)
Ik zou zeggen: laten we met z’n allen doorstomen naar de volgende honderdduizend! En bij 199.999 houden we even allemaal onze adem in, want dan is het wéér aan Coenraad om de teller door te duwen naar de volgende honderdduizend. 
En die eeuwige roem?! Die heb jij toch helemaal niet nodig!!
(tu)
een waardige poster op het ereschavot!!!
Een mooie mijlpaal (tu)
Gefeliciteerd Coenraad dat juist jij (en terecht) in het zonnetje bent komen te staan!
Dat verdient een bloemmetje!

mvg, Frans