I need TP for my lughole
natuurlijk niet.
Nam je in de maling.
Gek hij plaatst dit dubbel
Man, je wordt doodgegooid met Sternglas op Instagram. Afgelopen 2 dagen 12 man ontvolgd omdat er een Naos of Zirkel langs kwam. Weg met die gesponsorde content. Ik houd weinig over in m’n lijst zo.
Ik heb ze nog niet…
Ik vind het vanuit hun perspectief wel briljant. Je zoekt een paar RLC’s op en je hebt reclame voor een prikkie.
Ik kreeg er ook eentje aangeboden van Sternglas Superlief van ze.
Kunnen ze niet beter Paul Pluta een betaalde review laten doen? Zijn ze voor $50 klaar.
als ze niet gescammed worden
Ben te volgen via
#danpasneenu

Ik heb al een aantal gifjes van huilend klappen geprobeerd, maar ze lijken allemaal heel sarcastisch. Het is dus niet sarcastisch bedoeld. Dat soort onzin moet echt met wortel en tak worden uitgeroeid, al interesseert het me minder dat het op Instagram gebeurt dan dat er mensen zijn die het huichelachtig op HF proberen. In deze context vind ik het wel leuk om even in het Engels te zeggen: keep up the good work!
Ik las vandaag een verhaal over een meisje dat op Instagram een motorongeluk in scène gezet zou hebben om een obscuur merk flessenwater aan de man te brengen. Ze zou bewust een flesje ervan naast haar hoofd hebben gezet terwijl ze bevallig lag te ‘kermen’ op straat, waarvan prachtige professionele foto’s waren gemaakt. Blijf ontmaskeren!
Ik zie meer babies dan horloges, kan dat?
Ja dat kan
Is gewoon mijn profiel met kinderen kleinzoon e.d
Fortis_benelux tip: Fortis_official_watches
Even off topic, maar kinderfoto’s op social media… Het is natuurlijk je eigen keuze, maar als ze wat ouder zijn en er zijn handenvol babyfoto’s van ze online te vinden, ik kan me voorstellen dat ze dat niet gaan waarderen.
De horlogeforum Instagram pagina uiteraard!
Wie beheert die?
Durf ik niet te zeggen. Verwacht niet dat @Jur deze aan heeft gemaakt?
Maar zelf @royke74 volgt deze pagina, dus moet wel legit zijn.
net zoals Spinaker en Boldr. Mooie goedkope reclame toch
Vond het maar matige content tot nu toe
Ik zag dat jij m volgt … dacht; dat kan niet fout
You are putting your faith in the wrong person