Moet zeggen dat het me ook tegen valt!
Ben natuurlijk pas net begonnen, maar al een hoop vreemde verzoeken.
Ja de ads zijn behoorlijk cheesy
Ik heb vooral van die figuren die 20 van mn posts liken, volgen en als ik niet terug volg verdwijnen volg en word vooral gevolgd door HF leden.
Zou overigens zonde zijn als je stopt, vind je foto’s echt
Er zitten een paar juweeltjes tussen die aan de lopende band schitterende foto’s posten van allerlei verschillende klokjes, maar het is echt zoeken tussen de repost-only accounts en bedrijven die enkel op je geld uit zijn.
Dank je. Ik ga nog wel even door. Ik heb nog teveel plezier in experimenteren en fotograferen.
Vind de feitjes die je eronder zet ook wel leuk. Komt meer over als liefhebber zo.
Zat vooral te klooien in het begin maar wil zelf nu toch ook wel wat mooiere foto’s leren maken. Macro lensje en lichtdoos besteld om te beginnen
(Post je primero meer dude)
Wist je dat Zenith de underdog was in de race met Heuer en Seiko om de eerste automatische chronograaf uit te brengen?
Dude, dan moet je shit weggeven of mensen ook gaan volgen. Dan werkt het pas. Ik doe ook sinds kort mee aan die onzin
Follow 4 follow #freesternglas
100 is niet overdreven hé, normaal zit ik rond de 50 tot 70.
Deze zat op paar dagen aan 71, dus het is mogelijk
Na 6 dagen 71 + 1, binnen 2 dagen zit je meestal rond het eindaantal toch.
Ik snap wat je doet, maar het is een beetje een omgekeerde aanpak. Niemand zit te wachten op dit soort dingen. Bedelen om likes is een goede manier om juist volgers kwijt te raken.
De beste manier om meer likes te krijgen, is quality posts en heel veel netwerken. En met netwerken bedoel ik zelf veel liken, volgen, reageren en chatten.
Het probleem met dingen als Instagram is dat vrijwel iedereen meedoet om zelf geliked te worden. Tenzij ze je persoonlijk kennen, interesseert het bijna niemand wat en hoeveel je post, tenzij het echt interessant is.
Ff je volgen. Volg je mij ook?
Ik volg echt nauwelijks iets. Behalve Han en de bekende grijze dealers. O, en Bram Krikke. Hij komt niet verder dan een gouden casio maar ik moet stiekem om hem lachen.
Zo moet je het niet zien, mij doen het aantal volgers of likes niet heel veel.
Dit was eerder ludiek bedoeld, waren met vrienden wat op IG bezig en opmerkingen geven. Toen zeiden ze dat die mogelijk tot 100 kon gaan. Daarmee ludiek die oproep
Like for like doe ik niet, ik like enkel als het een mooi horloge is of mooie foto algemeen. Zijn ook velen die ik niet volg omdat de content me niet aanstaat of lelijke foto’s.
+1. Die jongen is gortdroog.
N.a.v. jou bericht de beste man gaan volgen.
Erg vermakelijk en daarom dan ook een klein dankwoord.
Dank.
Net begonnen met “Insta” en benieuwd hoe lang het mij kan blijven boeien
Hier mijne, met toch al 5 posts