Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

uhm nee, maar je kunt altijd naar het mooie Rotterdam komen :wink:

Ik was een beetje te snel misschien.
Die foto’s op je Xplorethestreets pagina zien er goed uit.
Heb je die zelf gemaakt?

Mij kun je trouwens hier vinden:

1 like

Ik ben net begonnen inderdaad en ik zie graag bij anderen hoe zij het doen op hun instagram.
Ben van plan om een account op te zetten over horloges, even zien waar mensen zelf geintresseerd in zijn op Instagram…

Geen probleem, zoals je ziet ben ik erg met fotografie bezig en het promoten hiervan. Vandaar mijn vraag om op deze manier nieuwe gebruikers te vinden. Ben aan het onderzoeken of en hoe ik daar een tof horloge platform op kan zetten. En dan of een Nederlandse pagina of wereldwijd…

1 like

Zou ik ook zeker niet aan beginnen.

Ah, je gebruikt HF als marketing platform. It all makes sense now.

4 likes

Ik ben niet echt actief op IG. Ik plaats af en toe een fototje maar krijg er al snel genoeg van weer. Ik heb er niet zo veel mee dat IG, een soort van circle jerk met allemaal vreemden.

2 likes

Gaaf! Ik zou als naam bijvoorbeeld ‘The Watch Brigade’ gaan gebruiken, afgekort TWB. Kijk anders even of die al bezet is ofzo…

:wink:

4 likes

Ik weet niet zo goed hoe je dit bedoeld. Door actief te zijn op dit forum kwam ik op het idee en niet andersom. Als je interesse heb hierbij te helpen kun je me ook een pb sturen…

Ik hou het even voor gezien, het is off topic en merk wat weerstand…
Degene die geintresseerd zijn mogen me een berichtje sturen.

Ik verplaatst hem even voor je.

3 likes

Lijkt dus op een forum waar ik dagelijks te vinden ben. :thinking:

1 like

Haha nou de HF leden ken ik ondertussen wel een beetje. :sunglasses: Ik vind HF wat persoonlijker in ieder geval en kan je uitgebreider reageren.

1 like

Ik heb ook geen Instagram, niet hip genoeg maar dat is wel duidelijk anders had ik het insta genoemd :grimacing:

Nee, ik kijk wel uit :grin:

2 likes

De mijne… ik geef toe… niet heel veel volgers… maar er zijn ook tijden dat ik er niet echt actief ben. .wegens betere dingen te doen enzo… :smiley:

Eerlijk is eerlijk… ik voeg eigenlijk bijna nooit mijn foto’s toe vanaf mijn mobiele apparaten…, de foto’s die ik maak met mijn mobiel staan toch meteen op OneDrive… en dan kan ik makkelijker thuis een selectie maken, en die op Insta kwakken…

2 likes

Sinds een tijdje naast HF ook actief op IG. Bevalt me prima tot nu toe. Leuk ook om wat internationale horloge gekkie contacten te leggen.

Ik gebruik Instagram als arteepee.nl. https://www.instagram.com/invites/contact/?i=1249rv2lf4668&utm_content=4wcj2oz

En de kwaliteit van de foto’s is over het algemeen wat beter dan op HF. Nog meer genieten dus :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

Klinkt goed. Misschien moeten we dat binnenkort doen.:blush:

1 like

Uhm?

2 likes