Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Op insta wel ja.

1 like

Ik volg alleen wat ik wil volgen. Als ik een account tegenkom waarvan ik denk die vind ik leuk volg ik die. Heb geen behoefte aan een overvolle newsfeed met accounts die ik niks vind. Ga niet volgen om terug gevolgd te worden. Mensen volgen mij of volgen mij niet. Ik post gewoon dagelijks of tweemaal daags en foto en de volgers komen vanzelf. Circa 20/dag. Go fast by going slow. Duurzaam opbouwen.

Voor de liefhebbers dit is mijn account:

3 likes

Dan leg je de lat erg hoog :sunglasses:

Wel grappig als je kijkt wie sommige mensen volgen. Dit is bv het insta account van een handelaar, dan denk je toch van wat is dit. Totaal niet professioneel :joy: Ik kan er daarom wel om lachen.

3 likes

soak accounts ontkom je op instagram niet meer aan als bedrijfs pagina.

Blokkeren, wordt dan echt een dagelijkse bezigheid.

Ik word op insta ook vaak gevolgd door vervelende spam accounts. Ik blokkeer ze maar ga niet actief alles zitten verwijderen uit mn volgers lijst.

1 like

Dit zijn niet hun volgers. Maar dit zijn mensen die ze zelf volgen.

4 likes

Haha ik nooit.

Oh … Tja dat is heeel gaar dan ja :joy:

1 like

Haha, voor dat soort vermaak moet je ook niet op IG zijn volgens mij…vrij kansloos al die afgeplakte :star:️:star:️ lijven :joy::joy:

1 like

Ik snap echt helemaal niets van die likes.
De foto’s die ik post waar ik moeite voor doe en tevreden over ben komen nooit verder dan 300-400 likes.
Een simpele wristshot van b.v. de OP tikt makkelijk de 1000 likes aan… :man_shrugging:

4 likes

Je hebt er een like bij.

Ik blijf het een lastig iets vinden, je “merk” (of account, wat je wil) uitbouwen qua volgers en interactie. Ik ben een tijd terug behoorlijk snel gegroeid qua volgers maar stagneer nu. Ook interactie op foto’s, komt amper boven de 100 uit. Heb nu rond de 2300 volgers dus tips zijn altijd welkom. Volgers ook uiteraard :stuck_out_tongue:

2 likes

Bedankt, die ga ik ook volgen :drooling_face::blush:

2 likes

Ik heb maar een bescheiden 130 volgers en kom qua like nooit boven de 100 maar meestal orde 40-60. Maar het is me daar niet zozeer om te doen en het is in ieder geval veel meer dan de 2-3% die ik hierboven lees​:sweat_smile::joy::facepunch:t2::muscle:t2:

Da’s nog best flink op 130 volgers inderdaad. Ik ben een tijdje door omstandigheden inactief geweest en dat helpt ook niet. Dan verdwijn je een beetje van de radar heb ik het idee :stuck_out_tongue:

2 likes

Nu ben ik verre van een Instagram-expert, dus ik heb er niet echt veel verstand van.
Wat ik wel zie is dat je veel standaard hashtags als comment zet. Ik heb wel eens gelezen dat Instagram dat niet leuk vindt en je foto’s daarom niet toont onder de gebruikte hashtags.

Wat je eens kan checken:

1. Zie jij je eigen foto’s terug als je op de gebruikte hashtags klinkt?
  2. Check eens onder statistieken van de foto en kijk waar de likes vandaan komen, komen die veel voort uit hashtags of niet?
1 like

Hmm, dat ga ik eens onderzoeken! Dank voor de tips!!

Gr, Robin.

Hier ook. Geen Facebook, Twitter, Instagram, helemaal niks!

Lekker rustig :slight_smile:

1 like

Favorieten zijn (in willekeurige volgorde):

eigen account: https://www.instagram.com/daangoumans/ :slight_smile:

1 like

Sorry @RLC, ik neem m’n following terug.
41 foto’s van dezelfde Breitling in 5 min. trek ik gewoon niet.

Ciao!

5 likes