Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

damn…

Is ook zeker waar. Misschien dat ik in mijn komende posts op ig wat Rolex hashtags erin gooi :thinking:

Goed plan!

Maar aan mij niet je geen advies vragen, ik heb maar 172 volgers…

:blush:

1 like

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wat meer met Instagram bezig ben (Dit is volledig te wijten aan het feit dat alle kroegen dicht zijn). Niet zo zeer met het browsen enzo maar wel met het creëren van content.

Sinds kort volg ik voor mijn pagina een vast patroon, zodat ik voor mezelf wat opdrachten kan bedenken om content te maken. Ik heb veel lol in het maken van de foto’s enzo en door een vast patroon moet ik wat gerichter aan de slag gaan. Dus wat dat betreft stimuleert Instagram mij nu om wat creatiever bezig te zijn, dat is een stuk leuker dan met kurk.

Check :point_down:

https://www.instagram.com/bwatched

7 likes

Volgde ik al :ok_hand:
Goede foto’s

1 like

Dat zou ik ook wat meer moeten doen.

1 like

Maar wel mooie Explorer foto’s :wink:

1 like

En je kan het zien ook zeg. Super mooie foto’s :+1:t2::+1:t2:

1 like

Haha thanks!

Volgde ik ook al. Mooie pics, zit stijgende lijn in :+1:t2:. Zijn de laatste ook nog met een telefoon gemaakt of met een ‘echte’ camera?

1 like

Thanks!

Yes! #makeinstagramgreatagain

Thanks! Erg leuk om te horen.

Thanks!

Een klein aantal zijn met een iPhone gemaakt, het overgrote merendeel met een ‘echte’ camera.

Ook gevolgd, erg mooie foto’s :ok_hand:

1 like

Een toffe vermelding gekregen op de site http://www.scottishwatches.co.uk/2020/05/24/halfwatchtuesday-and-the-award-for-least-photographed-watch-goes-to/

Betekend niet veel, maar wel leuk :grin:

2 likes

Dat was meer een #driekwarttuesday shot :smile:

Oeps ik drukte ook snel op volgen

1 like

We nemen het je niet kwalijk :smirk:

1 like

Je doet het toch wel voor de horloges hè!?

Tuurlijk, die zijn heel mooi. En goed in beeld ook.

1 like

Idd :laughing:
Blijkbaar nog goed genoeg voor als halfje door te komen :rofl:

1 like