Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Andy, wat een bangelijk collectie heb jij toch…

1 like

1 like

Heel tof! Deze ben ik gaan volgen :ok_hand:

Bedankt man :slight_smile:

wendy.en.gespuis echt een top pagina, waar niet heel veel gebeurd, maar wel regelmatig leuke vintage modellen langs komen :wink: eh ja en ook horloges…

2 likes

Eens hoor, schitterende accounts! Het is uiteindelijk persoonlijk maar ik vind (de creativiteit van) het shot belangrijker dan het horloge en dan zijn de mogelijkheden eindeloos. Deze twee IG-ers doen dat heel goed.

Ok, die Heuer van max is natuurlijk :drooling_face::drooling_face:

1 like

En toch even voor wie het gemist heeft, mijn bescheiding pogingen mijn collectie zo leuk mogelijk op de gevoelige plaat vast te leggen.

Https://www.instagram.com/_ wilfox _/
(spaties even weghalen, maar anders maakt de forumsoftware er cursief van… :roll_eyes:)

Volg de meeste van jullie hier wel volgens mij, zitten hele leuke bij :+1:t2:

2 likes

toch frappant hoe snel dit topic is veranderd van “wie volg je op instagram” in “spam hier je eigen instagram account”

3 likes

Nou ja…
Het topic stamt uit 2015…
heeft het toch zo’n 5 jaar geduurd

:upside_down_face:

1 like

binnen 20 posts was het al klaar zo te zien

ok
https://www.instagram.com/hands_on34/?hl=nl

5 likes

Ok ok https://instagram.com/crownguard_com?r=nametag kun je meteen zien wie ik allemaal volg :grin:

1 like

@seiko_vanwillegen is mijn werk account voor Seiko / Grand Seiko;)

Voor de non believers. Vorige week bij de 10.000 volgers geswitcht naar professioneel account. Zie hier de groei in een week.

+145 in een week wat neer komt op circa +20 per dag.

2 likes

Een omega Speedmaster stijgt meer in 1 week. :see_no_evil:

1 like

En nu de hamvraag wat kun en of doe jij ermee? Levert het jou nog iets op?
Of is het een hobby om zoveel mogelijk te groeien op eigen kracht en te beleven waar het heengaat?

1 like

Waarom een professioneel account? Levert het je wat op, of is het enkel zelfbevlekking?

2 likes

Nope. Puur voor de fun. Meer volgers is meer erkenning voor mijn werk. Verdien er geen rooie rot cent aan

Dan kun je zien hoeveel volgers je hebt boven de 10k. Plus de swipe up in story functie kan ook alleen bij professioneel account. Daarnaast vond ik het ook wel eens grappig op statistieken en dergelijke in te kunnen zien.

Ja die ging echt hard nu meer dan 4k