Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Zo dan! Dat ziet er prachtig uit!

2 likes

Beetje zelfde thema/style als die vorige die je postte

1 like

Klopt. Vind ik persoonlijk erg mooi :slightly_smiling_face:

1 like

Nieuw?

Ik vind het ook erg mooi, gaat alleen veel tijd inzitten vrees ik

Nee (nog) niet nieuw. Is van een Instagram. Zie link onder de foto’s.

1 like

Mea culpa :innocent:

Ja denk ik ook wel ja. Aan de andere kant als je het leuk vindt vooral doen. Ik kan het wel waarderen als mensen tijd in een foto stoppen. Er is al genoeg rommel op dit soort platformen :grin:

1 like

Wederom een goeie tip!!

1 like

Haha, ik zou toch voor een pre-Prospex gaan hoor :rofl::rofl::rofl::rofl:

Ja, maar wel een hele mooie stijl, ik hou ervan :ok_hand:t2:

1 like

Low-key. Werkt goed voor het fotograferen van horloges

1 like

Ik ben geen fotograaf oid, begrijp ik het goed als dit een instelling is???

Niet echt een ‘instelling’ als in een setting op je telefoon of camera. Meer een techniek. Een onderbelichte foto, vaak ook met een donkere achtergrond.

1 like

Ik ben zeker wel fan van deze manier van fotograferen. Laat zien dat je er in ieder geval moeite voor doet.

Tip of the day:

https://www.instagram.com/man_andhiswristwatch/

2 likes

Ja die is goed, volg ik al :+1:t2:

1 like

Ik kijk af en toe hier

3 likes

low-key is het gebruik van slechts 1 key light, een normale studiofoto maakt gebruik van key light, fill light en back light, low key heeft slechts 1 belichtingsbron van 1 zijde, een paar stops onderbelicht, zodat je dramatische schaduwen krijgt

wat je ziet op die voorbeeld foto’s op Instagram is trouwens voornamelijk bereikt met een dramatische Lightroom bewerking, als je een beetje speelt met directional lighting, kun je met de juiste bewerking in een handomdraai zulke moody foto’s fabriceren

het is niet heel moeilijk, maar het is zeker geen 1-click oplossing, je moet de foto op de juiste manier belichten, en je hebt kennis nodig van Lightroom om het juiste effect te krijgen, er zijn bepaalde presets die je een eindje op weg helpen, maar voor elke foto en belichting heb je aangepaste parameters nodig in Lightroom

2 likes

Aangezien het vandaag #speedytuesday is heb ik er nog 1 voor je

https://www.instagram.com/p/CHakroFrZ2W/

2 likes