Hoe doen jullie dat?
Oké, het zijn geen horloges, maar vaak wel mechanische kunstwerken.
Iedereen een follow gegeven
Ik heb er ook weer een paar gevonden!
Ben jij gcwrist?
Jep niets speciaals hoor
Één volger bij
Die laaste foto is echt AF
Thx, was wat kunst en vliegwerk om die handenloos te trekken
Petje af
Gaat zeer hard
Wss kom je in een ander algoritme van IG terecht?
Vintage.chrono
Ja dat denk ik ook. En het is een sneeuwbal effect. Hoe groter je wordt hoe groter je bereik hoe meer mensen het te zien krijgen en hoe meer en sneller volgers.
Na het eerste jaar op 800, tweede jaar op 2500 en na bijna drie jaar over de 12000.
Begonnen op 24 februari 2018
Dit is een goeie. Ik ben zelf net nieuw en wil ook mbt instagram en horloges iets doen.
Kan je al mooie colabs doen. Bandjes promoten, mooie micro brands,…
Zelfs met 800 volgers werd ik aangesproken
Ik blijf een beetje steken bij de 450.
Maar dit jaar ga ik ook groter werk doen.
En moet er meer een lijn in brengen
Wie weet.
Ooit een Sternglas gekregen in ruil voor een paar foto’s. Vond het toen leuk dat zo’n bedrijf dat wilde doen met mij. Voelde als een eer. Maar dat ga ik niet meer doen. Niet helemaal mijn straatje. Ik hou het bij mijn eigen horloges en foto’s. Groot worden door jezelf te blijven. Dat Instagram is leuk voor erbij. Vind het leuk om elke dag een of twee foto’s te posten en een mooie symmetrische en gebalanceerde layout te creëren. Meer tijd wil en kan ik er ook niet insteken.
Is idd dubbel. Ik heb toen ja gezegd omdat het toch een mooi model/specs vond. Kan me mss wel helpen om verschillende bandjes, merken, modellen te leren kennen.
Ik zou wel zeker niets promoten waar ik niet achter sta.
Ook heb ik 1 regel en dat is dat mijn post steeds m’n eigen horloges moeten zijn. Geleende horloges of reposts doe ik niet. In story’s kan alles