Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Deze link doet het bij mij niet :thinking:

Dat gaat weer te ver haha mijn account is number4lmā€¦

4 likes

Nice! Ik volg je. Mooie OQ!

1 like

Dank je en leuk, ben er nog niet in thuis maar we gaan het eens bekijken :+1:t2:

Volger erbij :+1:t2:

1 like

Dank je :ok_hand:t2:

Hier ook een volger. Succes :facepunch:t2:

1 like

@WristCandy
Heeft een mooie vergelijking van de oude en nieuwe Speedmaster.

1 like

De nieuwe bracelet is echt een enorme verbetering. Ook veel meer het echte vintage-gevoel, maar dan met een splinternieuw horloge.

Klopt maar ook vond hem minder solide en minder toolwatch aanvoelen. Het is meer een dresswatch geworden dan een toolwatch om mee de ruimte in te gaan. De nieuwe band voelt erg als een Jubilee band aan en buigt op de zijkant ook wat door. Mooi maar erg dressy.

1 like

Ik vind het juist een hele mooie band, luxer dan de eerdere versie. In combinatie met de zwarte dial geen dress watch naar mijn mening.

Gedeeltelijk wel met je eens eigenlijk. De band geeft mij de indruk al een beetje vintage te zijn (behoorlijk ā€œlosjesā€ in de schakels zonder dat er natuurlijk rek op zit). Ik vind dat wel bijdragen aan het vintage-gevoel. Ook de tapering naar 15mm is erg geslaagd imo. De polished center links zijn inderdaad iets dressier maar al met al vind ik de nieuwe Speedy echt stukken fraaier dan de oude.

Edit: ik durf zelfs te zeggen dat Omega met de nieuwe Speedy een stap richting ā€œhet merk met de kroonā€ aan het maken is.

3 likes

Eens!
Veel fraaier dan de vorige uitvoering.

1 like

14.000 volgers! :rocket:

https://www.instagram.com/watch_brigade/

Cheers! :champagne::clinking_glasses:

5 likes

Heb je nou een kapiteinshoed op?

Maar gefeliciteerdā€¦

Volger erbij!

1 like

Thanks, erg leuk :+1:t2:

Terugvolgen nog leuker :wink:

1 like

Ik ga eens even kijken :grimacing: ben er nog niet helemaal in thuis :sweat_smile::joy:

1 like

Gaat vlot zo te zienā€¦

Ga blij zijn als ik dit jaar de 1000 aantik :rofl:
Maar geef toe, ben minder fanatiek dan jou :blush: