Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Dat is dan wel weer flauw, beetje het horlosjies equivalent van die meisjes in de disco die je de hele avond op zitten te veilen, maar eenmaal thuis?!

1 like

Ooit al eens van rolexpassionreport gehoord? :see_no_evil:

Je hebt nog wel even te gaan.

Oh edit.

Ook hier geldt: kwaliteit voor kwantiteit mbt het soort volgers :sunglasses:

1 like

Voeg ik mezelf nog even toe aan het lijstje. Ben toch benieuwd wat voor mensen er nu die ouwe meuk van mij gaan volgen. Foto’s maken vind ik ook erg leuk om te doen, maar dat doe ik zelden van horloges. Daarvan schiet ik meestal even snel met mijn mobiel een plaatje en plaats het op Instagram. Ben nieuwsgierig als ik mijn camera erbij pak om wat betere foto’s te maken of het dan beter wordt gewaardeerd.

5 likes

Volgde je al even, hou namelijk wel van oude meuk. Moet je niet eens wat in het blauwe deel zetten :wink::sweat_smile::+1:t2:

1 like

Mooi man :ok_hand:t2:

En nu een dikke giveaway voor je volgers?

die wit uitgeslagen CasiOak ofzo

1 like

Kan heel slecht afscheid nemen van mijn horloges. Vaak lees ik minder is meer, maar bij elk horloge heb ik vaak wel een verhaal waar ik hem tegen ben gekomen en gekocht heb en waarom ik er eigenlijk naar gezocht heb. Daarnaast vind ik het vaak wel zonde dat ik sommige horloges één keer in een jaar draag. Zóóóó lastig om een goede balans te vinden tussen al die aspecten.

7 likes

Binnenkort een leuke GTG. :sunglasses::+1:

En laatst ook even met een andere watch enthousiast bij elkaar gekomen.

6 likes

Heb het over particuliere accounts die niet bedrijfsmatig op internet zitten…

1 like

Leuk!

Zóóóó herkenbaar…. :smirk::wink:

1 like

Dat is leuk! Zo zie je nog eens wat anders dan de HF horloges.

1 like

Nice! Superleuk om te zien (niet alleen horloges die je zo loopt maar met een eigen touch)

2 likes

Jij hebt toch ook een bedrijfsaccount?

1 like

Mezelf ook even aan de lijst toegevoegd

1 like

Nee hoor. Is gewoon hobby matig. Verdien er niks aan. Ben geen bedrijf gewoon een horlogeliefhebber die zijn collectie laat zien.
Ik ben wel geswitcht naar professionele dashboard omdat je dan meer inzicht hebt in statistieken en dat vond ik leuk. Daarnaast krijg je dan boven de 10.000 volgers de swipe up functie bij stories maar die heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk…

Dat dus inderdaad, gebruik je dat ook dan om je berichten te timen en eventueel te plannen?

1 like

Nee kan dat? Dat zou opzich wel een makkelijke functie zijn. Als dat automatisch gebeurd.

Ja daar zijn extensies voor om ze op het geplande tijdstip te kunnen plaatsen.

Te veel gedoe…