Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Een insta gtg :grin:

2 likes

:joy:. Stel je aan zeg.

Zal niet meer op je reageren. :v:

1 like

Idee? :thinking:

Interesseert mij geen fluit, maar het valt mij gewoon op. Ik post wat een kwik kwek en kwak zijn direct van de partij…:yum:

En wat ik ook grappig vind is dat men commentaar heeft over mijn Instagram en dat die 15k flauwekul is en allemaal niks voorsteld, maar ondertussen zitten ze zelf ook op Instagram met een handje volgers. :rofl::+1:

Ik zeg helemaal niet dat het flauwekul is. Het boeit mij alleen niet zo veel. Jij leeft er blijkbaar voor. Maar ik ga niet meer op je reageren. Dacht eerst dat je een typetje was, maar blijkbaar ben je echt zo.

Als je net zo zou reageren als in het whiskytopic, dan zouden mensen hier minder fel reageren. Maar goed, succes met je volgers. Op naar de 20k!

3 likes

Nee helemaal niet. Maar vind het wel leuk als ik de 15k aan tik. Niet meer niet minder.

1 like

@Jurgen volgen :white_check_mark:
@Mieske007 volgen :white_check_mark:

2 likes

Ach we kennen @Fate_Amenable_To_Change ondertussen toch wel :innocent:

Wil je me in dit topic even niet taggen, alsjeblieft? Zelfs niet voor kans op mannenliefde. Bij voorbaat dank. :+1:

1 like

@MannetjeMar is ook uit :luxembourg: En niet uit :netherlands:?

1 like

Oude vlag vs nieuwe vlag :sweat_smile:

Luxemburg vs Nederland ?

5 likes

:+1:t2:

1 like

Een vraagje, als je sinds juni 2021 op Instagram actief bent en begin september 12 volgers hebt en een week later kijk je is op je Instagram en zie je 33 volgers (en tig likes).

Aan wat kan die enorme procentuele stijging dan liggen?

Ik volgde zelf 2 mensen en heb begin deze week een derde toegevoegd, kan het daar aan liggen?

Gewoon nieuwsgierig, niet uit op volgers.

Een extra volger, realiseert ook weer nieuwe kijkers/likers/volgers.
Wat is je insta?

Kan liggen aan het algoritme van insta. Mocht jouw post geplaatst worden bij “ontdekken” zal je zonder veel followers wel meer traffic krijgen op jouw post cq account. Hiervoor lijken likes en comments op die post niet altijd relevant. Soms zie ik daar posts van 2k likes en soms slechts 20.

Of je account wordt door jouw activiteit zichtbaar voor andere bij “aanbevolen voor jou” zodat ze je makkelijker kunnen volgen.

Had je iets interessants gepost? Dat kan helpen. Wat is je insta? :sweat_smile:

Neen, niets anders dan anders, gewoon horloge foto’s die ik hier ook post.

Heb niets aan mijn gedrag veranderd behalve dus één iemand extra gaan volgen deze week.
En sinds deze morgen al van 12 volgers naar 39 in één week.

Ik ben ook maar eens actief geworden met posten op Instagram onder de naam djkyuan.
Best een leuke hobby.

Iemand heeft daar al een pagina over. Maar je kannetje altijd starten uiteraard. Zal eens zoeken of ik hem kan vinden.

2 likes