Ook weer zo een goede uit de oude doos
Hoi Edwin,
De beste manier om aan een mooie deal voor een Tag Heuer te komen is via een forum, zoals hier, Uhrforum of WUS. Bij de juwelier is 10% a 15% haalbaar, maar aangezien Tag Heuer (een paar modellen itgezonderd) behoorlijk stevig afschrijft, zou ik lekker een jonggebruikte van een forum plukken. Dat scheelt maar zo 30% a 40% ten opzichte van de nieuwprijs.
Mocht je dat geduld niet hebben en/of ben je niet zoān gewiekste onderhandelaar dan is Uhrinstinkt (.de) wellicht een optie. Dit is een Duitse webshop met behoorlijk wat Tag Heuer modellen, en wat goedkoper dan in Nederland.
Succes!
Candide
Bedankt voor je tip . Hoef helemaal geen nieuwe te zijn . Een jaar oud . Maar krijg ze niet gevonden op een forum. Weet jij een goede tip
Nou als er iemand een tag heuer op de foto aanbied dan hoor ik het graag
Welkom, geniale timing om je dat af te vragen.
Ik zou, na de outlet van afgelopen vrijdag in het outlet center in Roermond, even op marktplaats kijken⦠Daar zullen er vast een aantal aangeboden wordenā¦
[quote=āpeaceloveandpitbulls, post:27, topic:80594ā]geniale timing om je dat af te vragen.
[/quote]

Dat model lag toch hopelijk niet in Roermond heā¦
Nou volgens mij⦠nee ik heb geen idee, heb het outlet topic enkel hier vanaf de tribune gevolgd
Staan er een aantal van rond de 100 euro op Marktplaats. Misschien is dat wat voor je?
Wat zei ik nou gisterenā¦
Is dit een inside joke tussen ons waar ik niet bij was?
Ik denk dat je bedoelt, met een goede korting, ipv goedkoop? Want goedkoop zijn ze sowieso niet.
Bij Reuters in Amsterdam kun je rond de 15% a 20% korting krijgen voor een nieuwe. Als je kunt wachten zou ik het forum hier in de gaten houden.
@Edwin1978ā¦even voor de duidelijkheid.
Het merk is Tag Heuer, het model is Carrera en het uurwerk is in jouw eerste plaatje calibre 1887. Er zijn ook andere uurwerken zoals calibre 16.
Het horloge Carrera Calibre noemen is dus onvolledig.
@Ronald heeft een 1887. Zijn verkooptopic geeft aan dat ie verkocht is, maar volgens mij heeft hij hem nog.
Is het al vrijdag?
De Tag is niet beschikbaar voor verkoop.
De carrera is wel een goede keus , succes met de zoektocht!