Wilders en zijn Rolex

Volgens mij gewoon een portugieser chronograaf.

1 like

Zo een dus

beetje armoedig, maar ja dat hoort ook bij crisistijden…

1 like

Van der Gang…?

Hij kan wel even bij @Helden langs voor een oogmeting, die v/d Steur. Hij probeert te bellen met zijn portemonnee.

4 likes

Nee hoor, het is deze

1 like

Dat deed mijn dementerende buurman ook vaak
en met z’n telefoon probeerde hij dan de TV zachter te zetten

1 like

[quote=ā€œdiverman, post:32, topic:83283ā€] normaal salaris voor een hoger opgeleide
[/quote]

Graag wat voorbeelden.
.
.
.Elf.

1 like

Je hebt gelijk.

Ik had het over niet heel veel meer. 80-90k per jaar is niet heel raar voor een hogeropgeleide. Dan is 107 niet zo veel meer, zeker als je bedenkt dat je heel veel uren moet maken tov van een werkweek van 40 uur.

Mocht Geert een Sub hebben aangeschaft, de foto’s zijn niet best dus we weten het niet zeker, dan is dat de voor mij de eerste keer dat ik Geert een goede keuze zie maken…

2 likes

Ik ben gewoon hypocriet.
Zolang ik er zelf maar bewust van ben… :?

Ongetwijfeld staan daar legio mensen tegenover, die vinden dat hij voor de eerste keer een verkeerde keuze heeft gemaakt.:innocent:

Dat zal, maar ik heb(zoals altijd) gelijk! :wink:

Denk je dus dat een hogeropgeleide in het bedrijfsleven bij zo’n 40 uur blijft haken ??

Kom op. Ook daar is het dan 24/7 commitment, En als je dan je targets niet haalt, is het exit. Ohw ja, zonder wachtgeld.
Echt zwaar daar in de tweede kamer.

:neutral_face:

Elf.

1 like

UIteraard Heer Louis. :kissing_heart:

Ik denk dat docenten op het vwo er heel blij mee zouden zijn.

4 likes

Dit dus. Waarom zou je dit willen?

Bij ons is dat zo, dan hoef je echt niet meer dan 40 uur per week te maken.

Nou op zich best wel.

Ik sprak laatst (nou ja, alweer een jaar of twee, drie geleden) een internist na een gezamenlijk symposium, getrouwd met een kamerlid en hij vertelde dat zijn partner degene was die de meeste uren maakte, altijd eerder van huis was en later thuis was. En ik kan je vertellen dat internisten geen korte daagjes maken.
En meestal iets meer thuisbrengen dan een kamerlid…