Het feit dat heel veel mensen stemmen op deze randdebiel toont in elk geval aan dat er nog heel veel geld moet naar onderwijs…
Geen probleem , je weet toch.
Volslagen zinloos
Welk onderwijs ? Gulen, Erdogan, Christelijk, Katholiek Joods,Openbaar ?
Wannenonzinallemoal.
En dat allemaal door een Rolex. K. Merk.

Het feit dat heel veel mensen stemmen op deze randdebiel toont in elk geval aan dat er nog heel veel geld moet naar onderwijs…
Was het off-topic gedeelte niet gesloten?
Het wordt weer een politiek galspuw topic.
Verdiep jezelf eens in artikel 1.
Ieder mens heeft het recht te stemmen op een partij naar keuze. Dat heet keuzevrijheid.
We leven hier niet in Turkije of Noord-Korea dus laat iedereen in zijn waarde.
Ja, gooi jij nog even olie op het vuur als geen off-topic liefhebber.
Ik wil(ders) ook een Rolex.

Welk onderwijs ? Gulen, Erdogan, Christelijk, Katholiek Joods,Openbaar ?
Geloof moet ook eigenlijk uit het onderwijs worden gehaald. Net zoals de scheiding tussen “kerk en Staat”.
Er blijft naast school nog zat tijd over om een doctrine te geven.
.
.
Elf.
Geschiedenis-onderwijs. “l’histoire se répète”
De mensheid moet gewoon voor 99,9,% geëlimineerd worden zodat ‘we’ opnieuw kunnen beginnen.
Zou voor de wereld het beste zijn…
Bam.
Persoonlijk vind ik dat de overheid zich niet moet bemoeien met de opvoeding van kinderen. Vrijheid van onderwijs.
Hier kan ik geen antwoord op verzinnen.
Behalve dan dat ik me niet ga opofferen😂
Neuh. Ik ook niet.
Maar tot die tijd maken we er met z’n alle gewoon een grote bende van totdat het er uiteindelijk toch van komt.
Ok, dat dan weer wel.
Wat een fatalisme. Heb je kinderen?
met z’n alle
Artikel 1, ik ken het knul. Maar voel je je aangesproken ofzo? Ik ontneem niemand stemrecht maar ik vind, en dat mag in Nederland, dat iedere Wilders-stemmer een beetje(veel) extra onderwijs moet krijgen. Les 1 is Artikel 1 wat mij betreft…
Jawel hoor, alleen op de basis van feiten, sprookjes - in al hun gedaanten - luister je thuis maar naar.